Oikeesti hauskoja komediaelokuvia?
Oisko kellään suositella komediaelokuvia, jotka oikeesti naurattaa ääneen enemmän kuin viisi kertaa ja on älykkäitä eikä jotain Spedeilyä? Eli kiitos ei Luokkakokoukset yms...
Kommentit (64)
Eduskunnan kyselytunti.. näkyy ylellä aika-ajoin.. herättää monenmoisia tunteita huutonaurusta, vihaan ja itkuun..
ULVILAN MURHAMYSTEERI! Siinä on komediaa kerrakseen!
Elokuvia en osaa sanoa mutta Orange is the new black on todella hyvä sarja.
We're The Millers nauratti ainakin itseäni. Blades of Glory eli Hokkarihemmot on toinen hyvä nauruhermojen kutkuttaja. Absolutely Fabulous The Movie oli myös hauska.
The Lobster, suosittelen :D
Ihan uusimmista Swiss Army Man, jos siis tykkää vähän hurtimmasta huumorista.
Kala nimeltä Wanda on ehkä maailman hauskin leffa. Ainakin itse oon suunnilleen tippunut sohvalta sitä katsellessa ja kuulemma joku on joskus kuollut nauruun sen nähtyään.
Mä tykkään myös Mies ja alaston ase -leffoista.
Shaun of the dead, The Big Lebowski
Itsekin tykkään seuraavista: Mies ja alaston ase -leffat, Nuija ja tosi nuija, Hei me lennetään
Piukat paikat. Uutisankkuri roy Burgundin legenda. Haamujen kosto
Dinner for Schmucks ja Due date, en tiedä suomenkielisiä nimiä. Myös täällä
jo mainitut Kala nimeltä Wanda ja Uutisankkuri on hauskoja.
Ei elokuva mutta pitkän Jussin majatalo oli hauska sarja.
Tootsie (Tootsie- lyömätön lyyli)
TOOTSIE - Trailer ( 1982 )
Suuri kilpa-ajo maailman ympäri (The Great Race)
http://www.leffatykki.com/elokuva/suuri-kilpa-ajo-maailman-ympari/komme…
Vadelmavenepakolainen oli huippuhauska kirjana ja elokuva tulee televisiosta huomenna 22.1. sekä 24.1. TV 1:ltä.
Itse en kuulu mies ja alaston ase -faneihin, mutta kala nimeltä wanda on kyllä yksi kaikkien aikojen paras komedia. Lisäksi spinal tap on myös huippu, se kohta jossa niiden lavashowssa on tapahtunut pieni mittakaava virhe ja munkkikaapuiset kääpiöt jyrää niiden stone henge tyyliset lavasteet :DDDD eeppistä, nauran nytkin itsekseni kun muistelen kohtausta. Sitten en muista leffan nimeä, mutta siinä parodioitiin Star Wars leffoja. Raina ei ehkä kaikkein paras komedia ole, mutta se "iso kypärä" :DD Sen leffan nähtyäni en ole koskaan voinut katsoa star warsia ja eritoten Darth Vaderia samoin silmin.
Frendien Rachelin lempileffa ( se kohtaus jossa pelataan asunnosta ) weekend at Bernie's eli suomeksi kauan eläköön Bernie. Hauska 😁