Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän lempi kirosana?

Vierailija
21.01.2017 |

Mun on saatana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu

Vierailija
2/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavittusaatanahelvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni sanon kirotessani VOIROSAMERILÄINEN! mutta en ääneen.

Vierailija
4/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu saatana.

Vierailija
5/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti! 

Vierailija
6/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit.

Vierailija
7/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

CUNT! Huvittaa kuinka syvästi se yhä vieläkin vaikuttaa amerikkalaisiin ja yleensäkin englanninkielisiin, paljon meidän jokapäiväistä vittua enemmän. 

Vierailija
8/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sootana

Vierailija
9/9 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaton sanoo ylvästellen: "Ei hän kosta". "Ei Jumalaa ole" — siinä kaikki hänen ajatuksensa. Hänen hankkeensa menestyvät joka aika. Sinun tuomiosi ovat korkealla, kaukana hänestä; kaikille vastustajilleen hän hymähtää. Hän sanoo sydämessään: "En horju minä, en ikinä joudu onnettomuuteen". Hänen suunsa on täynnä kirousta, petosta, sortoa; tuho ja turmio on hänen kielensä alla.

Miksi kerskaat pahuudestasi, sinä väkivaltainen?

Jumalan armo pysyy alati.

Sinun kielesi punoo turmiota, se on kuin terävä partaveitsi, sinä petoksen tekijä.

Sinä rakastat pahaa etkä hyvää, sinä puhut valhetta etkä totta. Sela .

Sinä rakastat kaikkia surman sanoja, sinä kavala kieli.

Sentähden myös Jumala kukistaa sinut ainiaaksi, hän tarttuu sinuun ja raastaa sinut majastasi, repäisee sinut juurinesi elävien maasta. Sela .

Vanhurskaan suu kasvaa viisauden hedelmän, mutta kavala kieli hävitetään. Vanhurskaan huulet tietävät, mikä otollista on, mutta jumalattomien suu on sulaa kavaluutta.

Ahdistuksessani minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle. Herra, pelasta minun sieluni valheellisista huulista, petollisesta kielestä.

Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

Auta, Herra, sillä hurskaat ovat hävinneet, uskolliset ovat kadonneet ihmislasten joukosta. He puhuvat valhetta toinen toisellensa, puhuvat liukkain huulin, kaksimielisin sydämin. Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu, ne, jotka sanovat: "Kielemme voimalla me olemme väkevät; huulemme ovat meidän tukemme; kuka on meille herra?" "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi