Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä tunnusti kännissä että hänen exänsä oli kireämpi kuin minä

Vierailija
21.01.2017 |

Seksin jälkeen. En taas tajua miksi piti päästää tuollainen aivopieru minun kuulteni. Eikä ollut ensimmäinen vastaava.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Pilluissa on ihan hirvittäviä eroa, mutta aina puhutaan vain penikseen koosta ja miehille asetetaan paineita!

Mitä sitten? No sitä sitten että ei sinustakaan tuntuisi kivalta jos nainen sanoisi sulle seksin jälkeen, että mun exällä oli kyllä paljon isompi kuin sulla. Vaikka se olisi tottakin, ei tuollaisilla tölväisyillä ole mitään muuta funktiota kuin satuttaa toista, ja kyllä, se tuntuu pahalta. Ja kyllä, se nainen joka arvostelee päin naamaa sun kullin kokoa on ihan yhtä törkeä juntti kuin se mies joka arvostelee naisen löysyyttä. Luulis nyt aikuisen ihmisen tuon verran tajuavan. 

Yleensähän naiset antavat heti pakit pienen peniksen takia. Onko se sitten parempi? Tiukkuutta voi kuitenkin itse treenata. Minäkin mielelläni treenaisin pientä penistäni, jos se olisi mahdollista

eri

Vierailija
22/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Pilluissa on ihan hirvittäviä eroa, mutta aina puhutaan vain penikseen koosta ja miehille asetetaan paineita!

Mitä sitten? No sitä sitten että ei sinustakaan tuntuisi kivalta jos nainen sanoisi sulle seksin jälkeen, että mun exällä oli kyllä paljon isompi kuin sulla. Vaikka se olisi tottakin, ei tuollaisilla tölväisyillä ole mitään muuta funktiota kuin satuttaa toista, ja kyllä, se tuntuu pahalta. Ja kyllä, se nainen joka arvostelee päin naamaa sun kullin kokoa on ihan yhtä törkeä juntti kuin se mies joka arvostelee naisen löysyyttä. Luulis nyt aikuisen ihmisen tuon verran tajuavan. 

Yleensähän naiset antavat heti pakit pienen peniksen takia. Onko se sitten parempi? Tiukkuutta voi kuitenkin itse treenata. Minäkin mielelläni treenaisin pientä penistäni, jos se olisi mahdollista

eri

Onneksi omassa nyrkissä puristus on aina täydellinen.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Kyllä kovuuteen voi mies vaikuttaa ja se taas vaikuttaa peniksen kokoon. Omalla eksälläni peniksen erektiokoko kasvoi, kun hän lopetti tupakoinnin. Noin esimerkiksi.

Vierailija
24/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pillua voi aina kiristää leikkauksella..vaarana tietysti,että tulee liian tiukka😅

Vierailija
25/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan ihan vilpittömästi kummastellut, että kuinka se nyt niin, kun ei kukaan muu ole koskaan ennen sitä huomannut. Kun tarkemmin ajattelet, oletko ennen noin pientä saanutkaan, ettei olisi laitoihin vastannut.

Vierailija
26/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasen jälkeen voi enää nauttia seksistä? Kannattaako johonki vittuilu-suhteeseen jäädä?

Vierailija
27/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kanssa sängyssä varatun kansaa ja kehaisi että oon ihanan tiukka. Ne löysäpimpit on just niitä jotka ei osaa yhtään käyttää lihaksiaan. Onko ihmekään että teitä petetään ämpäripillut?

Vierailija
28/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kanssa sängyssä varatun kansaa ja kehaisi että oon ihanan tiukka. Ne löysäpimpit on just niitä jotka ei osaa yhtään käyttää lihaksiaan. Onko ihmekään että teitä petetään ämpäripillut?

Totta kai se nyt kehui että suostuisit antamaan toistekin eikä miehen tarvitse montaa eri naista iskeä. Oletko tosiaan noin sinisilmäinen?

Vierailija
29/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireämpi kuin sinä seksin jälkeen? Eksä ei sitten ilmeisesti ollut tyytyväinen poikaystäväsi suoritukseen?