Poikaystävä tunnusti kännissä että hänen exänsä oli kireämpi kuin minä
Seksin jälkeen. En taas tajua miksi piti päästää tuollainen aivopieru minun kuulteni. Eikä ollut ensimmäinen vastaava.
Kommentit (29)
Sanot vaan että Jaa, no mun exällä taas oli isompi penis kuin sulla. Voit käyttää sitä myös kaikkiin muihin solvauksiin mitä mies sanoo.
Problem solved.
Kai nyt vastasit, että sun ex:llä oli selvästi paksumpi.
Sano vähän mietteliäänä, että onkohan se vähän venynyt, kun ex:llä oli niin iso ja paksu mela.
Vierailija kirjoitti:
Sano vähän mietteliäänä, että onkohan se vähän venynyt, kun ex:llä oli niin iso ja paksu mela.
Tää on hyvä :D En yleensä kannata tällisia kostoja mutta tuollaiseen aivopieruun kyllä voi vastata samalla mitalla.
Ehkä se puhui luonteesta. Selittäis sen, miksi se on sun eikä exän kanssa.
Poikaystäväsi ex oli kireämpi alapäästä ja sinä taas kireämpi yläpäästä.
Mitä sitten? Pilluissa on ihan hirvittäviä eroa, mutta aina puhutaan vain penikseen koosta ja miehille asetetaan paineita!
Ei kai se sitten auta kuin siirtyä kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
No itseäni ainakin tuo vain kiihottaisi, kun tietää tyttöystävän saaneen isoa pilluun ja perseeseen.
Tiukka on huono jos on kuiva. Löysä on hyvä jos on märkä. Onkalo pimppi on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Pilluissa on ihan hirvittäviä eroa, mutta aina puhutaan vain penikseen koosta ja miehille asetetaan paineita!
Mitä sitten? No sitä sitten että ei sinustakaan tuntuisi kivalta jos nainen sanoisi sulle seksin jälkeen, että mun exällä oli kyllä paljon isompi kuin sulla. Vaikka se olisi tottakin, ei tuollaisilla tölväisyillä ole mitään muuta funktiota kuin satuttaa toista, ja kyllä, se tuntuu pahalta. Ja kyllä, se nainen joka arvostelee päin naamaa sun kullin kokoa on ihan yhtä törkeä juntti kuin se mies joka arvostelee naisen löysyyttä. Luulis nyt aikuisen ihmisen tuon verran tajuavan.
Mä ymmärrän jos tällainen loukkaa, olen itse yhtä herkkä ja todennäköisesti tulisi aina vihaisena mieleen että menit sitten sanomaan näin silloin kerran... perseestä kun asioista ei pääse yli, jollekin toiselle taas olisi ihan olankohautuksellinen juttu. :/ Itse eroaisin koska tunnistan tämän "ylitsepääsemättömän" piirteen itsessäni ja en varmaan jaksaisi olla enää suhteessa sen takia. Ehkä se ei ole sulle niin iso juttu, mutta jos on niin et olisi ainoa. Jaha meni avautumiseksi.
Mitä jos ei ole exiä? Millä sitten kostaa?
Fiksu exä kun pisti miehen kiertoon.
Minusta tämä on sellainen asia, jonka jälkeen suhde ei voi jatkua.
Tai mies pisti eksän kiertoon, joko muusta syystä tai sitten edellisellä eksällä vielä tiukempi.. ;D
jannu22 kirjoitti:
Mulle käy pillu kuin pillu.Aina parempi kuin oma käsi.
Ei pidä paikkaansa. Kerran osui kohdalle nainen, jonka pillu oli kuin messuhalli ja hän kostuikin ihan mahdottomasti. Ei ollut mitään puristusta ja tuntoa aktin loppupuolella. Kyllä oma käsi tuollaisen aina voittaa.
Vaihtoon.