Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 39-vuotias nainen liian vanha käyttämään trikoita salilla?

Vierailija
21.01.2017 |

Tuli vain tuosta yhdestä keskustelusta mieleeni. Olen normaalipainoinen ja melko tiukassa kunnossa, mutta kuulemma keski-ikäisten pitäisi pukeutua salilla "pieruverkkareihin" mieluummin. Olenko siis ällöttävä vai pitäisikö lopettaa mukavasti tauon jälkeen alkanut saliharrastus kokonaan? :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin monelta kantilta ja omaa myös itsekritiikkiä ja jos oot sitä mieltä niin mene trikoissa. 

Vierailija
22/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja käytän. Valitan jos verkkokalvonne ovat pudonneet silmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 is the new young.

Vierailija
24/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jumpassa 6-kymppisetkin käyttää tiukkoja trikoita ja ihan lyhyehkön paidan kanssa.

Vierailija
25/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt vaan -vittu- ihan sama, miltä joku NÄYTTÄÄ kun treenaa! Kun naiset alkoi käymään saleilla -about 15 vuotta sitten- sen jälkeen tää on mennyt ihan Belfieksi koko homma!

Onko kaikki bodarit oikeesti noin aivottomia?  :D

about 15 v sitten??? Aloitin käymisen 27 vuotta sitten enkä ollut eka nainen salilla :)

nyt olen 48 v ja käytän trikoita ja pitkä tukkakin mulla on, että repikää siitä!

Vierailija
26/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki saa vapaasti käyttää trikoita!

Vierailija
27/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille pukeudutaan lähinnä oman mukavuuden takia ja omien  liikkeiden ja liikunnan  helpottamisen mukaiseen,toki sopivan myötäiseen ja kevyeeseen  urheiluvaatetukseen. 

Catwalkit on sitten asia erikseen ja ne  palvelevat aivan  muuta tarkoitusta.

Muiden vaatetuksen arvostelija urheilusalilla on siis astunut sisään kokonaan   väärästä ovesta ja tullut jopa väärään osoitteeseenkin (...ehkä jopa väärään maahankin).

Muiden pukeutumisen kriitikot siis ulos salista ja mars, mars kohti catwalkia!

Saa mennä jopa kävelemään itsekin sinne (jos kelpuuttavat )

Lupaan ,etten tule katsomaan ...(koska vältän sitä  mahdollista  myötähäpeää jos joutuisin esim. Pariisissa seuraamaan sitä jossain huippuelegantissa katsomossa suomalaisena katsojana  )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi