Kaverini tyttöystävä alkoi riehua järjestämissäni MAGA-bileissä
Seurattiin Trumpin vihkiäisiä amerikkalaista perinneruokaa syöden ja siinä sivussa bisseteltiin vähän myös meksikolaisella oluella. Kaverini hamppuhousuinen vihervasurityttis oli koko illan erittäin närkästynyt. Alettiin siinä sitten illan mittaan jo hieman humaltua, kunnes yllättäen tämä nainen sai aivan hirveän raivokohtauksen. Hän rikkoi mm. Iittalan punaisen Aalto-maljakon ja haukkui minua "Persu-pedofiiliksi" sekä "kurttuiseksi Persu-veteraanin kulliksi". Pentikin poro sai myös siinä sivussa kyytiä. Kaverini ja hänen tyttöystävänsä onneksi tajusivat omin avuin lähteä kotiinsa. Äsken kirjauduin Faceen, ja solvaaminen oli näköjään jatkunut pitkälle yöhön vielä somessa. Luonnehti minua ja ystäviäni päivityksessään mm. "paskaperse-Persuiksi".
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tarina on uskottava. Voin hyvin kuvitella jostain peräheinolan omakotialueelta Helsinkiin opiskelemaan tulleen eksyksissä olevan likan joka on täällä aivopesty nenärengasfeministiksi jossain humanistipseudotiedekunnassa. Juuri tuollaiset likat eivät pysty käsittelemään, että reaalimaailma voi olla moniarvoinen koska he itse elävät täysin omissa vanhafeministisissä viharukouspiireissään. Sitten se purkautuu tällaisina psykoosiraivareina.
Aloittajalle sanoisin, että lähetä lasku rikotuista tavaroista ja jos ei korvausta kuulu, hae sitä poliisin kautta, sinullahan on todistajat. Aaltomaljakko nyt ei omasta taloudestaan huolehtivalle ole mikään kumma ostos. Minullakin on niitä ja pienempiä olen käyttänyt juomalaseina piknikillä kun ne pysyvät hyvin pystyssä.
Tuollainen nainen ei ikinä olisi lähtenyt Trump-bileisiin.
Ihan hyvin voi tosiaan olla totta. Kyllä näitä ryyppyillan draamariehumisia on ennenkin nähty.
Tästä tuli mieleen itse asiassa keissi, jossa baarissa oli strippausesitys ja jonkun katsojan tyttöystävä veti täydelliset huutoriehumisitkut, kun hänen poikaystävänsä katselee alastomia naisia 👍
Jollakin ei vaan ole itsehillintää tai tilannetajua.