Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini tyttöystävä alkoi riehua järjestämissäni MAGA-bileissä

Vierailija
21.01.2017 |

Seurattiin Trumpin vihkiäisiä amerikkalaista perinneruokaa syöden ja siinä sivussa bisseteltiin vähän myös meksikolaisella oluella. Kaverini hamppuhousuinen vihervasurityttis oli koko illan erittäin närkästynyt. Alettiin siinä sitten illan mittaan jo hieman humaltua, kunnes yllättäen tämä nainen sai aivan hirveän raivokohtauksen. Hän rikkoi mm. Iittalan punaisen Aalto-maljakon ja haukkui minua "Persu-pedofiiliksi" sekä "kurttuiseksi Persu-veteraanin kulliksi". Pentikin poro sai myös siinä sivussa kyytiä. Kaverini ja hänen tyttöystävänsä onneksi tajusivat omin avuin lähteä kotiinsa. Äsken kirjauduin Faceen, ja solvaaminen oli näköjään jatkunut pitkälle yöhön vielä somessa. Luonnehti minua ja ystäviäni päivityksessään mm. "paskaperse-Persuiksi".

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen krapulatuotos

Vierailija
2/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järjestää jotain MAGA-bileitä? Tosin en ymmärrä kyllä tyttöystävää. Mitä tekemistä on jollai Trumpilla ja Persuilla keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meksikolainen olut ole pyhäinhäväistys Trump-bileissä?

Vierailija
4/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
5/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti lueteltu noi 2000-luvun alun alemman keskiluokan, nyt persuluokkaan valuneet esineet. Paitsi että se punainen aaltomaljakko on niin sairaan kallis, ettei siihen ole keskiluokalla eikä persuilla varaa, elleivät satu olemaan Iittalan entisiä tehtaan työntekijöitä.

Vierailija
7/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ette yhtään provosoineet? Annas kun veikkaan rasistisia/seksistisiä vitsejä nakeltiin koko ilta, mutta ette tietenkään nähneet mitään väärää käytöksessänne, koska...? Tällaisia ovat ainakin ne muutama Trumppisti joita itse tunnen.  

Vierailija
8/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse ette yhtään provosoineet? Annas kun veikkaan rasistisia/seksistisiä vitsejä nakeltiin koko ilta, mutta ette tietenkään nähneet mitään väärää käytöksessänne, koska...? Tällaisia ovat ainakin ne muutama Trumppisti joita itse tunnen.  

Luultavasti itse öyhöttäneet ja tahalleen provosoineet naista. Tosin aloitushan oli muutenkin peräkammari persun paska provo.

Vierailija
9/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on MAGA?

Vierailija
10/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti make america great again. Luki silloin kampanjan aikaan trump-fanien lippiksissä.

Vierailija
11/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kuva tulee?

Vierailija
12/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muille selkeästi, mitä juhlissa tapahtui. Kyse on huonosta, jopa törkeästä käytöksestä. Myös kyvyttömyydestä hallita omia tuntemuksiaan. Muista myös vaatia korvausta rikotuista esineistä. Oma mielipide ei koskaa, siis ei koskaan, saa olla syy tuhosta toisen omaisuutta tai toista. Sanallisesti voi asioista kiistellä jopa riidelläkin. Irrottaudu tällaisesta kaverista. Mitähän hän tekisi, jos vierailisi minun ns. prinsessa-juhlissani?  Me kun vietämme kavereiden kanssa haskoja hetkiä aina,kun joku Euroopan kuninkaallinen juhlii jotain.

Vierailija
13/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit gräbännyt sen pussyä.

Vierailija
14/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina oli melkein uskottava. Tosin kyseiseen Iittala-maljakkoon teillä ei ole varaa.

Vierailija
15/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, ei kukaan suutu noin kovasti syyttä. Riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta. Elikkäs tunnustappas nyt kiltisti oma osuutesi. 

Vierailija
16/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri toi äsken värittömän Aalto-maljakon, maksoi erotuksen ja pahoitteli tyttöystävänsä käytöstä. En jaksa alkaa vaatia täysin vastaavaa maljakkoa, koska ei tuo ole minulle mikään tärkeä esine. Poro on kunnossa, ja hyvä niin. Sanoin kyllä kaverille, että seuraavalla kerralla älä ota naista mukaan bileisiin. Lähinnä herättää huvitusta kaveripiirissämme tuo kohtaus. Harvemmin näkee ketään niin äkäisenä :)

Vierailija
17/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä isänmaallinen jätkä, kun lipität ulkomaista olutta amerikkalaisen oluen sijaan.

Vierailija
18/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja provosointi antaa oikeuden riehua toisen kodissa?

Kylmänviileästi voi poistua jos seura on epämiellyttävää, ei tarvitse alkaa riehua. Se on vaan huonoa käytöstä.

Vierailija
19/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutunut hamppuneiti ei olisi ikinä edes lähtenyt junttibileisiinne.

1,5/5 ajankohtaisuudesta ja koomisesta iittalan + pentikin mainitsemisesta.

Vierailija
20/22 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on uskottava. Voin hyvin kuvitella jostain peräheinolan omakotialueelta Helsinkiin opiskelemaan tulleen eksyksissä olevan likan joka on täällä aivopesty nenärengasfeministiksi jossain humanistipseudotiedekunnassa. Juuri tuollaiset likat eivät pysty käsittelemään, että reaalimaailma voi olla moniarvoinen koska he itse elävät täysin omissa vanhafeministisissä viharukouspiireissään. Sitten se purkautuu tällaisina psykoosiraivareina.

Aloittajalle sanoisin, että lähetä lasku rikotuista tavaroista ja jos ei korvausta kuulu, hae sitä poliisin kautta, sinullahan on todistajat. Aaltomaljakko nyt ei omasta taloudestaan huolehtivalle ole mikään kumma ostos. Minullakin on niitä ja pienempiä olen käyttänyt juomalaseina piknikillä kun ne pysyvät hyvin pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi