Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni säpsähti kun nuolaisin huuliani

Vierailija
20.01.2017 |

Miten voisin tulkita tuon reaktion? Hän jotenkin säpsähti ja/tai muuttui vaivaantuneeksi, kun ajatuksissani muutaman kerran nuolaisin huuliani kesken keskustelun. Huomasin, että hän hieman vältteli katsekontaktia sen jälkeen. Siis itsehän olen hyvinkin ihastunut häneen, mutta hänen tuntemuksistaan en tiedä mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis aika täyteläiset huulet ja rasvasin niitä innokkaasti ennen tapaamista, jotta niissä olisi mahdollisimman 'kissable' pehmeys. Haluaisin itse suudella häntä...hänellä itsellään on aivan ihana ja suorastaan pusuja kaipaavan näköinen suu.

Vierailija
2/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sille tuli mieleen, että olisi ihanan pehmeät huulet kullin ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmaan tsuutelot mieleen

Vierailija
4/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus liikautti jalkaansa kun tuli puhetta sekasaunomisesta. Tulikohan housuissa ahdasta ;)

Vierailija
5/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein hyvä merkki tuo että vältteli katsekontaktia. Oli vaivaantunut. Jos hän olisi hastunut hän olisi katsellut sinua hymyillen entistä kiinnostuneempana. 

Vierailija
6/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pehmeä ja märkä suikkari kelpais kyllä nyt!

Vierailija
7/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein hyvä merkki tuo että vältteli katsekontaktia. Oli vaivaantunut. Jos hän olisi hastunut hän olisi katsellut sinua hymyillen entistä kiinnostuneempana. 

Oli hän varmastikin vaivaantunutkin...hän katsoi kyllä pitkään, mutta meidän välillä on sellainen jännä juttu, joka hieman sekoittaa pakkaa. Mutta kiinnosti tuo, kun siis hän säpsähti tai alkoi nuolla omia huuliaan, kun ajatuksissani nuokaisin huuliani.

Vierailija
8/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ällötti joku kuivuneen kuolan nuolaisu ja nielaisu.

Vierailija
9/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti vältellä kun alkoi haluttaa ja pelkäsi housuissa nousevan. Hillitsi noin itsensä.

Vierailija
10/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eka viestissä hän säpsähti ja alkoi katsella muualle, ja hiukan myöhemmin ap korjaa että hän alkoi nuolla omia huuliaan. Koeta nyt muistaa ap...

Vierailija
11/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eka viestissä hän säpsähti ja alkoi katsella muualle, ja hiukan myöhemmin ap korjaa että hän alkoi nuolla omia huuliaan. Koeta nyt muistaa ap...

Molempia. Olin itse vaivaantunut siinä tilanteessa, joten aloin ajoittain nuolla huuliani. Olin juuri rasvannut huuleni ja mulla oli raikas hengitys ja olemus muutenkin kyllä jne. Hän reagoi siihen aina jotenkin yllättävän selkeästi. :)

Vierailija
12/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä teini-ikäinen? 

Vierailija
13/13 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vielä teini-ikäinen?