Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutustason näkee meikkaustyylistä

Vierailija
20.01.2017 |

Liika puuterin käyttö viittaa amikseen.

Kommentit (26)

21/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan juhliin ripsiväriä ja huulipunaa, arkisin en meikkaa. Mikä koulutustasoni on?

Vierailija
22/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaja erottaa esimerkiksi amiksen käyneen metsäkoneenkuljettajan, amk:sta valmistuneen metsätalousinsinöörin ja akateemisen metsänhoitajan ulkonäön perusteella?

Entiseen aikaan ne erotti kengistä ainakin työaikana. Epäilen, että pätee vieläkin meikkausta paremmin.

Ei ole koskaan käynyt mielessä muuttaa meikkaustyyliä, vaikka olen elämäni varrella edustanut useampaa eri koulutustasoa. Tai siis itse asiassa ei ole tullut mieleen edes aloittaa meikkausta muuten kuin erikoistapauksissa. Käsite arkimeikki on minulle täysin vieras ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Laitan juhliin ripsiväriä ja huulipunaa, arkisin en meikkaa. Mikä koulutustasoni on?

Väärä.

Terveisin AV

Vierailija
24/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä luokanopettaja että aineenopettaja. Olen luomusti erittäin isorintainen ja vaaleahiuksinen ja vielä meikkaankin päivittäin jonkin verran. Nuorempana oli ehkä vähän uskottavuusongelmaa, mutta onneksi fiksut ihmiset eivät arvioi muita pelkän ulkonäön perusteella

Vierailija
25/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ripsiväriä ja huulipunaa. Mikä minä sitten olen? :D

Vierailija
26/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amislissun tunnussotamaali: lokinpaskat, smokey eye, contour, instakulmat, volume lashes....