Koulutustason näkee meikkaustyylistä
Kommentit (26)
Miten aloittaja erottaa esimerkiksi amiksen käyneen metsäkoneenkuljettajan, amk:sta valmistuneen metsätalousinsinöörin ja akateemisen metsänhoitajan ulkonäön perusteella?
Entiseen aikaan ne erotti kengistä ainakin työaikana. Epäilen, että pätee vieläkin meikkausta paremmin.
Ei ole koskaan käynyt mielessä muuttaa meikkaustyyliä, vaikka olen elämäni varrella edustanut useampaa eri koulutustasoa. Tai siis itse asiassa ei ole tullut mieleen edes aloittaa meikkausta muuten kuin erikoistapauksissa. Käsite arkimeikki on minulle täysin vieras ajatus.
Siriina kirjoitti:
Laitan juhliin ripsiväriä ja huulipunaa, arkisin en meikkaa. Mikä koulutustasoni on?
Väärä.
Terveisin AV
Mä olen sekä luokanopettaja että aineenopettaja. Olen luomusti erittäin isorintainen ja vaaleahiuksinen ja vielä meikkaankin päivittäin jonkin verran. Nuorempana oli ehkä vähän uskottavuusongelmaa, mutta onneksi fiksut ihmiset eivät arvioi muita pelkän ulkonäön perusteella
Käytän ripsiväriä ja huulipunaa. Mikä minä sitten olen? :D
Amislissun tunnussotamaali: lokinpaskat, smokey eye, contour, instakulmat, volume lashes....
Laitan juhliin ripsiväriä ja huulipunaa, arkisin en meikkaa. Mikä koulutustasoni on?