Mihinkä katos kivat bi jutut.
Täytyy varmaan aloitta uus, kun ei jaksa kovin kaukaa vanhoja etsiä. Puhutaampa vaihteeks, siitä et en usko bi ja lesbo naisten eroavan toisistaan kovinkaan valtavasti?! Ymmärrän kyllä että lesbot tykkää vain naisista ja bi mahdollisesti sekä että. (mahdankohan olla oikeassa?) Mutta onhan meissä paljon yhteistä!!!???Joskus tuntuu et kun chatissa(kokeillut lesbo puolta) keskustelee bi naisena, niin sieltä saa kenkää ja lujaa. Mistä tällainen suvaitsemattomuus mahtaa johtua? Itse olen bi ja hieman epävarma tästä " tilasta" (en oikein tiedä riittääkö minulle pian enää pelkkä bi =) tuntuisi kivalta puhua asioista vaikka jonkun lesbo naisen kanssa joka varmasti tietää miltä naisesta tuntuu suhteessa toiseen naiseen. No niin sitten kommentteja odotan innolla. Keskustellaampa tässä nyt muistakin bi ja vaikka lesbo jutuistakin. T. Nana
Kommentit (10)
en tiedä. Mutta mietin asiaa ja tulin siihen tulokseen että naisiahan me kaikki ollaan, siinä suhteessa juurikaan ei erota mitenkään. Mutta omasta ystävä piiristäni hetero naiset ovat eniten arvostelleet minua(bi puolta minussa) ja " katsoneet kieroon" . Joten totuushan on että kaikki eivät vaan kaikista tykkää ja piste. Olemmehan me naiset kyllä toisiamme kohtaan välillä aika julmiakin. Mutta nyt en muista enää mitä ajattelin kirjoittaa, joten piste tähän. Olipa mukava saada kommentti hetero naiselta. Lisää niitäkin. =) T. Nana
..elikkäs muutama kysymys pimppikarvojen ajelusta..
- minkälaiset/minkä merkkiset terät on parhaita?
- laitatteko jotain rasvaa(jos niin mitä)ajelun jälkeen,vai miten saa kutiavat punaiset " rohtumat" estettyä?
- kuinka usein ajelette,ja kasvaako karvat entistä paksumpina takaisin?
- kuinka näette sinne kunnolla?peilin kans vai mitenkä?ja entäs jos tulee haavoja..?
KIITOS jos viitsitte vastailla ! :)
Vierailija:
..elikkäs muutama kysymys pimppikarvojen ajelusta..- minkälaiset/minkä merkkiset terät on parhaita?
- laitatteko jotain rasvaa(jos niin mitä)ajelun jälkeen,vai miten saa kutiavat punaiset " rohtumat" estettyä?
- kuinka usein ajelette,ja kasvaako karvat entistä paksumpina takaisin?
- kuinka näette sinne kunnolla?peilin kans vai mitenkä?ja entäs jos tulee haavoja..?KIITOS jos viitsitte vastailla ! :)
Mutta hetero joka haluaakokeilla seksiä samaa sukupuoltaolevan kanssa, niin ei tee hänestä lesboa tai bi:tä.
Minä uskon että kaikissä meissä naisissa asuu pieni bi-seksuaalisuus ja IHMINEN ON SEKSUAALINEN olento, joka on myös utelias asina suhteen. Joten uskon että kaikki meistä miettii jossain elämänsä vaiheessa miltä tuntuisi seksi saman sukupuolen edustajan kanssa ja minusta tälläinen ajattelu, kokeilunhalu ja ehkä kokeilkin ei tee kenestäkään lesboa, bi:tä tai homoa. Päinvastoin, ukson että heteroille tälläinen kokeilu voi olla jopa ihan normaalia.
Sittten kun nainen haluaa elää toisen naisen kanssa ja rakastua toiseen naiseen, nainen on lesbo. Jos nainen voi rakastua kumpaan sukupuoleen tahansa ja elää ja rakastaa sekä naista että miestä, nainen on bi.
Seksikokeilut ja fanatsiat samaa sukupuolta kohtaa ei tee naisesta lesboa tai bi:tä.
Mitä mieltä itse olette?
Minä henkilökohtaisesti olen aina haaveillut seksistä toisen naisen kanssa, mutta en voisi kuvitella rakastuvani toiseen naiseen, eläväni hänen kanssaan saati perustaa perhettä. Jotne koen olevani täysin hetero, jolla on uteliaisuutta seksiä kohtaa jota samaa sukupuolta harrastavat keskenään.
Vierailija - 17.03. 13:22
Lesbo haluaa elää vain naisen kanssa ja bi joko naisne tai miehen kanssa
Mutta hetero joka haluaakokeilla seksiä samaa sukupuoltaolevan kanssa, niin ei tee hänestä lesboa tai bi:tä.
Minä uskon että kaikissä meissä naisissa asuu pieni bi-seksuaalisuus ja IHMINEN ON SEKSUAALINEN olento, joka on myös utelias asina suhteen. Joten uskon että kaikki meistä miettii jossain elämänsä vaiheessa miltä tuntuisi seksi saman sukupuolen edustajan kanssa ja minusta tälläinen ajattelu, kokeilunhalu ja ehkä kokeilkin ei tee kenestäkään lesboa, bi:tä tai homoa. Päinvastoin, ukson että heteroille tälläinen kokeilu voi olla jopa ihan normaalia.
Sittten kun nainen haluaa elää toisen naisen kanssa ja rakastua toiseen naiseen, nainen on lesbo. Jos nainen voi rakastua kumpaan sukupuoleen tahansa ja elää ja rakastaa sekä naista että miestä, nainen on bi.
Seksikokeilut ja fanatsiat samaa sukupuolta kohtaa ei tee naisesta lesboa tai bi:tä.
Mitä mieltä itse olette?
Minä henkilökohtaisesti olen aina haaveillut seksistä toisen naisen kanssa, mutta en voisi kuvitella rakastuvani toiseen naiseen, eläväni hänen kanssaan saati perustaa perhettä. Jotne koen olevani täysin hetero, jolla on uteliaisuutta seksiä kohtaa jota samaa sukupuolta harrastavat keskenään.
Kuulkaas nyt. Olette lesboja, so? Menkää setan marginaalipalstoille, kiitos! Miehiä ei kiinnosta teidän pannunnuolentafantasiat.
Jos sulla on siis seksikokeiluja saman sukupuolen kanssa, niin kyllähän se nyt on selvä peli, että olet lesbo! Hyi helvetti!
Kokeileppa panna googleen hauks bi tai lesbo, ni löydät eron. T. Nana
bi- ja lesbonaiset sitten eroavat heteronaisista?