Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Onnibussissa saa juoda alkoholia?

Vierailija
20.01.2017 |

Tai busseissa yleensäkään? Tai junissa. Junissa varmaan anniskelualue, järjestyksen suhteen tekopyhää, kun kuitenkin myyvät viinaa ravintolavaunussa.

Itselleni tulee paha olo bussissa, jossen tissuttele, joten joudun valitettavasti rikkomaan kieltoa, etten yrjöä.

Mietin vaan, mikä ylipäätään syy moiseen kukkahattuiluun?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka homo kehtasi alapeukuttaa??!?!??!

t. ap, joka avaa nyt kostoksi toisen lonkeron

Vierailija
2/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska känniset ihmiset ovat ali-ihmisiä. Eli sama syy kuin tupakoimisen kieltämiselläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei busseissa myös samantien saisi polttaa?

Vierailija
4/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä juon. Jos osaat käyttäytyä ja et möykkää ei ketään kiinnosta.

Vierailija
5/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ekskursiolla lähiliikenteen yöjunissa viikonloppuna.. Kun ne kännikalat änkee syliin ,tunkee väkisin kieltä sun kitarisoihin ja  laskee allensa samalla kun kaataa tölkistä taskulämmintä sun käsilaukkuun..

Jos sattuu jämäkkä konnari niin saa jopa olla rauhassa eikä öykkärit läikyttele kanssamatkustajien päälle juomiaan.

Vierailija
6/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ihmisiä, jotka eivät osaa tehdä mitään (kuten matkustaa) ilman ryyppäämistä?

Vierailija
7/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussit ja junat ovat julkisia paikkoja ja julkisilla paikoilla alkoholin juominen vain on kiellettyä. Erilliset valvotut anniskelualueet ovat tähän poikkeus. Miten muuten voi olla vain alkoholi, joka auttaa matkapahoinvontiin? Jos et tiennyt, siihen saa apteekista ihan lääkkeitäkin. Todennäköisesti toki vain vitsailet tai provoilet.

Vierailija
8/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä juon onnibussissa kaljaa eikä oo tullu sanomista.

Vierailija
9/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu kirjoitti:

Koska tupakointi pilaa muiden ihmisten hengitysilman, viina ei.

ap

Vierailija
10/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt. Esimerkiksi Tanskassa saa julkisesti "juopotella" niin junissa kuin busseissakin. Tupakoinnin kieltämisen ymmärrän, koska se haju on aivan karmea eikä ketään voi altistaa passiiviselle tupakoinnille suljetussa tilassa, mutta jos haluaa vähän juoda alkoholipitoista juomaa, niin keneltä se on pois?

Vierailija
11/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla joillain yhtiöillä kuskistakin kiinni. Yhdellä reissulla Savonlinnasta Joensuuhun tuli kaverin kanssa otettua välillä naukkuja pienestä minttuviinapullosta eikä tullut sanomista, voi olla joko niin ettei kuski huomannut kun oltiin takana tai ei välittänyt koska ei möykätty tai muutenkaan käyttäydytty huonosti.

Vierailija
12/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä juon onnibussissa kaljaa eikä oo tullu sanomista.

Juu siis itse istun parhaillani onnibussissa, juon lonkeroa ja datailen. En häiritse muita matkustajia mitenkään (ilman lonkeroa saattaisin oksentaa, joka ei olisi kanssamatkustajista kivaa).

Lähinnä kiinnostaisi ne SYYT, miksi se on kielletty? Huvin vuoksi? Koska kukkahatut saavat kaiken kieltämisestä seksuaalista tyydytystä?

Vierailija
13/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu kirjoitti:

Busseissa sai vielä 70-luvun loppupuolella polttaa takapenkeillä, etuosa oli savutonta aluetta.

Vierailija
14/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ihmisiä, jotka eivät osaa tehdä mitään (kuten matkustaa) ilman ryyppäämistä?

Mitä se sulle kuuluu mitä muut tekee matkansa aikana? Kunhan ei aiheuta häiriötä, niin se on ok.

Vierailija
15/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai busseissa yleensäkään? Tai junissa. Junissa varmaan anniskelualue, järjestyksen suhteen tekopyhää, kun kuitenkin myyvät viinaa ravintolavaunussa.

Itselleni tulee paha olo bussissa, jossen tissuttele, joten joudun valitettavasti rikkomaan kieltoa, etten yrjöä.

Mietin vaan, mikä ylipäätään syy moiseen kukkahattuiluun?

Mene juoppo hoitoon.

Vierailija
16/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussit ja junat ovat julkisia paikkoja ja julkisilla paikoilla alkoholin juominen vain on kiellettyä. Erilliset valvotut anniskelualueet ovat tähän poikkeus. Miten muuten voi olla vain alkoholi, joka auttaa matkapahoinvontiin? Jos et tiennyt, siihen saa apteekista ihan lääkkeitäkin. Todennäköisesti toki vain vitsailet tai provoilet.

"on vain kiellettyä" on aika helvetin huono perustelu.

Perjantai-iltana on minusta kivempaa tissutella kuin vetää pillereitä poskeen.

En osaa sanoa, mistä tämä johtuu, alkanut viimeisten parin vuoden aikana outo matkapahoinvointi, jos pitää ihan selvänä matkustaa. Mikään limppari tms. ei auta, kokeiltu on. Ainoastaan, jos istun etupenkillä tai ajan itse, ei tule selvin päin huonoa oloa.

Eipä siitä juomisesta ole ikinä mitään sanottu, kun sen huomaamattomasti osaa tehdä. Lähinnä ihmettelin, kun öisin lähijunissa ja nyt täällä Onnibussissa tulee kuulutukset, että alkoholijuomien nauttiminen on kielletty. Kiinnostaisi tietää MIKSI.

Ap

Vierailija
17/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset eivät osaa käyttäytyä humalassa. Haittaa liikenneturvallisuuttakin, kun kuski joutuu ajamaan pitkiä reittejä jatkuvassa kännimölyssä. Milloin tapellaan, milloin huudetaan, milloin tuhotaan irtaimistoa. Ahtaaseen bussiin ei saa järjestyksenvalvontaakaan. Kaikki jää kuskin vastuulle, eikä palkkakaan ole häävi.

Vierailija
18/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä ekskursiolla lähiliikenteen yöjunissa viikonloppuna.. Kun ne kännikalat änkee syliin ,tunkee väkisin kieltä sun kitarisoihin ja  laskee allensa samalla kun kaataa tölkistä taskulämmintä sun käsilaukkuun..

Jos sattuu jämäkkä konnari niin saa jopa olla rauhassa eikä öykkärit läikyttele kanssamatkustajien päälle juomiaan.

Ajan jatkuvasti N-junalla Helsinki-Korso -väliä. Paljon humalaisia juu ja ainoa häiriö siitä, ettei ihmiset saisi juoda omia juomiaan sen aikaa kuin junassa ovat. Eihän se estä olemasta junassa kännissä. Itse olen aika pro juomaan niin, ettei konnari huomaa, jos olen tulossa baarista himaan.

Olen vaan huomannut, että kun tulee kuulutus "alkoholijuomien nauttiminen kielletty" alkaa väkisin tehdä lonkeroa mieli, tällainen semialkkis kun olen, vaikka ennen kuulutusta olisin ollut selvin päin ja ihan muita asioita mielessä. "Ai niin, VIINA! Kiva kun muistutitte! No nyt sitä tekee mieli!"

ap

Vierailija
19/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset eivät osaa käyttäytyä humalassa. Haittaa liikenneturvallisuuttakin, kun kuski joutuu ajamaan pitkiä reittejä jatkuvassa kännimölyssä. Milloin tapellaan, milloin huudetaan, milloin tuhotaan irtaimistoa. Ahtaaseen bussiin ei saa järjestyksenvalvontaakaan. Kaikki jää kuskin vastuulle, eikä palkkakaan ole häävi.

Hirveän rasistinen yleistys. Kyllä minä ainakin osaan käyttäytyä humalassa.

t. suomalainen

Vierailija
20/40 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin osaan käyttäytyä humalassa.

t. suomalainen

Niin, omasta mielestäsi, mutta mulla on aivan erilainen käsitys asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän