Ristiäiset huomenna, eikä miehen lapsilla ole juhlavaatteita!
Mies kysyi exältään jo muutama viikko sitten, että löytyykö lapsille juhlavaatteet vai hankitaanko. Ex lupasi tarkistaa, mies kysyi myöhemmin uudestaan ja kuulemma löytyi. Nyt lapset on täällä meillä ilman juhlavaatteita. Mies soitti exälleen, ja se ämmä sanoi ettei hänellä ole varaa mitään juhlavaatteita hankkia, että hankkikaa itse! No juu oltaisiin hankittu, jos se vitun lehmä ei olisi väittänyt että vaatteet on. Kiva nyt sitten lähteä aamulla etsimään vaatteita, ihan kuin tässä ei olisi jo muutenkin kiire. Ärsyttää!
Kommentit (48)
Miksi ette lähde nyt illalla ostoksille, miksi vasta aamulla.
Varmasti harmittaa, mutta älä kiroile noin. Jos lapsilla on mukana siistit vaatteet, niin juhlikoot ne päällä.
No en hommaisi, ei ne nyt niin välttämättömiä ole. Ottaisi pattiin toki tuo valehtelu, mutta semmoistahan se joskus on. Muistaisin kyllä.
Ehtiihän tänäänkin vielä hyvin ostoksille. Ihan sittarista ja prismastakin löytyy lapsille hyvin juhlavaatteita.
Eihän se sinun ongelmasi ole. He hoitavat lapsensa parhaaksi katsomallaan tavalla. Toisaalta juhla on teidän, joten en ymmärrä miten muille kuuluu paikallaolijoiden vaatetus.
2: Ei ehdi enää tänään.
3: Lapsilla ei ole mukana mitään "siistejä vaatteita", vaan sitä perus trikoot ja printtipaita -tyyliä.
Puhtaat siistit vaatteet riittää aivan hyvin. Mutta silloinhan ei pääse riehumaan ja nimittelemään ihmisiä.
4: Kyllä lapsilal pitää sisaruksensa ristiäisissä olla juhlavaatteet, tai edes siistit vaatteet.
5: Joo Prisman valikoimat saa kelvata, mennään aamulla ostamaan.
6: Kyllä se myös mun ongelma on, ja mies on ihan yhtä kiukkuinen tästä.
Ymmärrän sua. Löysin ihanan miehen jolla myös tosi kivat lapset. Mut eikös sieltä taustalta löytynyt samanlainen v**** lehmä. Joka on elämänsä sisällöksi ottanut käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen tehdäkseen kiusaa. Epäsiistit lapset ihan perusjuttuna. Oon jo oppinut et jos haluan vähän siistimmät muksut mukaan, harja kassiin ja vaatekaupan kautta. En ole itsekään mikään niuhottaja, mut omatkin lapseni ovat perussiistejä. Ja juhla on juhla. Kurjaa tuos on et tuolle tielle lähtenyt ihminen tuppaa vajoamaan vuosi vuodelta syvemmälle
8: Ei ole niitä siistejä vaatteita!
Vierailija kirjoitti:
2: Ei ehdi enää tänään.
3: Lapsilla ei ole mukana mitään "siistejä vaatteita", vaan sitä perus trikoot ja printtipaita -tyyliä.
Juhlikoot sitten trikoissa ja printtipaidoissa. Sinuna ottaisin kuvan juhlaväestä ja lähettäisin lasten äidille. Ehkä se vähän sais naisen järkiinsä.
Hyi, olet ottanut käytetyn miehen.
Joillekin on ok juhlia pieruverkkareissa, usein kossu kainalossa. Joillekin taas juhla merkitsee arjesta poikkeavaa, juhlavaa. Ei ole ok olla verkkareissa jos juhlien henki on muuta. Hieman kunnioitusta toisten juhlia kohtaan. Tuo exhän on kostonhimoinen typerys. Inhottavaa semmoinen on.
Hyvä että lapset oppii juhlimaan muutenkin kuin verkkareissa
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sinun ongelmasi ole. He hoitavat lapsensa parhaaksi katsomallaan tavalla. Toisaalta juhla on teidän, joten en ymmärrä miten muille kuuluu paikallaolijoiden vaatetus.
Hyvä äiti, exänäkin on lastensa puolella. Jos lapsilla on juhla, äiti iloitsee siitä lastensa kanssa ja auttaa heitä. Jos on hyvä uusperhe, lasten asiat koskettavat myös perheen toista vanhempaa. Koska hän välittää lapsista myös osana perhettään. Mun mieheni lapsi sanoo mulle usein, et kumpa olisit mun oikea äiti.
Älä stressaa turhasta asiasta. Jos ei ole juhlavaatteita niin so what. Pistä muksuille puhtaat silitetyt arkivaatteet. Hiukset kampaat siisteiksi. Pääasia että juhlissa on lämmin tunnelma ja kaikki viihtyy. Vaatteet on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä äiti, exänäkin on lastensa puolella. Jos lapsilla on juhla, äiti iloitsee siitä lastensa kanssa ja auttaa heitä. Jos on hyvä uusperhe, lasten asiat koskettavat myös perheen toista vanhempaa. Koska hän välittää lapsista myös osana perhettään. Mun mieheni lapsi sanoo mulle usein, et kumpa olisit mun oikea äiti.
Kai sä vastaat sille että "sulla on jo ihan hyvä äiti".
Meillä oli ikävä tilanne, kun veljen exä halusi itse tuoda lapset kirkon pihaan isoisän hautajaisiin. Molemmilla oli likaset t-paidat, pojalla maastohousut ja tytöllä shortsit. Ei siinä auttanut kun marssia kirkkoon ja hoitaa tilaisuus läpi. Ikävintä oli katsella, miten lapsia itseensä nolotti.
Ihana perhe teillä