Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö töiden jälkeen nukkumaan jos väsyttää ja jätät kaksivuotiaan lapsesi touhuilemaan omiaan päiväuniesi ajaksi?

Vierailija
20.01.2017 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen väsynyt ja lapsi ei suostu nukkumaan samaan aikaan.

Miksi äiti ei saisi nukkua päiväunia?

Koti on lapsiturvallinen, ovessa on turvalukko, kaapeissa ei lapsen ulottuvilla ole mitään vaarallista, lääkkeet on lukkojen takana.

Jääkaapin ovesta on kahvat irti niin ei ole edes maidot lattialla, kun ei saa auki.

Pistän piirretyt pyörimään, niin saa itse valita katsooko vai leikkikö.

Ja kyllä sitä herää ihan yhtälailla kun öisinkin jos lapsella joku hätä on.

Vierailija
22/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikehään lapsi tai jopa itse lapsen kanssa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska menetin hänet noin 1,5v sitten. Olisi nyt semmoisen parivuotias. Jaksuja ap........

Vierailija
24/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi, mutta lapsellani oli perhepäivähoitaja, joka jätti neljä 3-vuotiasta keskenään, kun meni suljetun oven taakse nukkumaan päikkäreitä. Häntä ei saanut häiritä.Myönsi itse tämän, kun lapsen kertomusta epäilin.

Vierailija
25/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin hyvin esim. antaa 2-vuotiaan katsoa piirrettyjä ja nukkua siinä sohvalla vieressä.

Kaksivuotias saattaa lähteä siitä sohvalta touhuamaan vaikka mitä itselleen vaarallista, kiivetä jonnekin korkealle ja pudota, tai työntää suuhunsa esineitä, ym.  Meillä oli iso puinen leikkikehä, täkki sen alla, ja

leluja ajankuluksi. Joskus torkahdin sinne itsekin kun olin imettänyt. Kehässä lapsi pystyi touhuamaan, muttei päässyt vaaran paikkoihin.

Vierailija
26/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt niin riippuu myös lapsesta. Mutta eihän sitä nyt muuteenkaan kukaan joka minuuttia seuraa mitä se 2-v tekee. Kyllä meillä lapset on tuossa iässä itsenäisesti leikkineet toisessa huoneessa kun itse olen esim keittiössä tehnyt ruokaa. Ja eskari-iässä aloitettiin opettelenaan yksinoloa. Eli vanhin lapsi jäi kotiin kun lähdettiin kauppaan. Mutta hän nyt tykkääkin olla yksin kotona. Nyt onkin reipas ekaluokkalainen, joka esim osaa itse tehdä välipalan koulun jälkeen

Vierailija
27/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on mammat tuolta toisesta ketjusta? Siellä kun väsyneelle äidille ehdotettiin vain, että telkkari päälle ja kakarat viihtyy niin hyvin, että itse voi nukkua.

Only on AV :/

Sen ketjun aloittajalla on aviomies, lapsia ei tarttenu jättää keskenään, niinkuin ei minunkaan.

Eli kyllä sain ottaatorkut töiden jälkeen kun kuopus oli kaksi, mies oli lasten kanssa.

Only in av my ass

Vierailija
28/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt patjan lapsiturvallisten huoneeseen ja nukkunut sillä. Lapsi puuhaillut ympärillä.

Laitan myös ruokaa keittiössä, kun lapsi olkkarissa.

Vierailija
29/29 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on mammat tuolta toisesta ketjusta? Siellä kun väsyneelle äidille ehdotettiin vain, että telkkari päälle ja kakarat viihtyy niin hyvin, että itse voi nukkua.

Only on AV :/

Ne on se samat mammat, jotka vakuuttelevat lapsen hankintaa pohtivissa ketjuissa, että elämä ei ole muuttunut yhtään lapsen hankinnan jälkeen. He voivat ihan spontaanisti mennä after work -skumpalle, masturboida olohuoneen sohvalla tai nukkua aina kun haluavat.