Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö töiden jälkeen nukkumaan jos väsyttää ja jätät kaksivuotiaan lapsesi touhuilemaan omiaan päiväuniesi ajaksi?

Vierailija
20.01.2017 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin hyvin esim. antaa 2-vuotiaan katsoa piirrettyjä ja nukkua siinä sohvalla vieressä.

2/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kaksivuotiasta. Mutta päiväunille mielelläni menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kerran väsytti ihan kamalasti, kun olin kipeänä ja pelkäsin, että nukahdan. lapsikin oli väsy, muttei nukahtanut, niin laitoin autokaukaloon mun viereen lattialle ja otin tirsat ja lapsi oli nukahtanut sillä välin myös kaukaloon.

Lapsi 2v 3kk.

Vierailija
4/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei sen ikäistä voi jättää vahtimatta. Jos oon ihan poikki niin muksu kainaloon ja telkkarista joku Ryhmä Hau tai Pikku Kakkonen ja siinä torkun.

Vierailija
5/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole 2-vuotiasta lasta.

Vierailija
6/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä jätä edes viisivuotiasta (nyt sairaana ja nukkuu päivällä kotona).

Hätätilanteessa (paha migreenikohtaus tms), olen ottanut lapset sänkyyn viereeni katsomaan iPadilta pikkukakkosta ja nukkunut siinä vieressä. Silloin herään, jos lapset lähtevät liikkeille ja iPad-lamaus toimii meillä täydellisesti kun sitä niin vähän lapsille näytetään.

Vierailija
7/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en harrasta päiväunia eikä mulla ole kaksivuotiasta.

Vierailija
8/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Kerran nukahdin hän lapsi kiipesi vaaralliseen paikkaan.

Vierailija
9/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä valvomatta.

Vierailija
10/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tiedän monia äitejä jotka antavat tuon ikäisten olla aamuisinkin monta tuntia hereillä (ja ihmettelen eikö ne saa mitään aamupalaa?) kun itse nukkuvat, ja sitten voivotellaan kun kämppä on kuin hävityksen jäljiltä, seinät piirrelty ja lapsi mustelmilla aina.

Vierailija
11/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin uskaltaa nukahtaa jos lapsi katsoisi kainalossa telkkaria. En muuten. 5v ja juuri 4 v täyttänyt saavat aamulla mennä katsomaan telkkaria kahdestaan, me herätään 1,5veen kanssa 30min-1h myöhemmin, siis joskus.

Vierailija
12/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä kuopus täyttää keväällä neljä, ja nyt me vanhemmat saatetaan nukkua tai "nukkua" viikonloppuisin ja antaa lasten touhuta vähän aikaa keskenään. Edelleen kuopus voi keksiä jotain tuhoisaa.

Vierailija
13/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mammat tuolta toisesta ketjusta? Siellä kun väsyneelle äidille ehdotettiin vain, että telkkari päälle ja kakarat viihtyy niin hyvin, että itse voi nukkua.

Only on AV :/

Vierailija
14/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos lapset saavat katsoa tv: tä he nauliintuvat siihen eivätkä varmasti liiku mihinkään. Kyllä siinä iskä on monesti sitten nukahtanut, ja äitikin. Vielä ollaan hengissä!

Vierailija
15/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meillä kuopus täyttää keväällä neljä, ja nyt me vanhemmat saatetaan nukkua tai "nukkua" viikonloppuisin ja antaa lasten touhuta vähän aikaa keskenään. Edelleen kuopus voi keksiä jotain tuhoisaa.

Voi raukka, teilläpä on hullu kakara:( meillä lapset ei onneksi tee mitään tuhoisaa. Herättävät kyllä heti jos uskallan nukahtaa.

Vierailija
16/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on mammat tuolta toisesta ketjusta? Siellä kun väsyneelle äidille ehdotettiin vain, että telkkari päälle ja kakarat viihtyy niin hyvin, että itse voi nukkua.

Only on AV :/

Onneksi sinä et ole koskaan väsynyt ja jos olet kiva, että hoitaja löytyy "kakarallesi" (meillä lapsia).

Vierailija
17/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on enemmän sääntö eikä poikkeus

Vierailija
18/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just noin että lapselle telkkari auki ja itse siinä vieressä koiran unta. Muuten ei tietenkään. Mutta näin olen ottanut lukemattomat tirsat lasten x3 kanssa. Viimeksi tänään.

Vierailija
19/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheemme lapsi menehtyi kun vanhempi torkahti töiden jälkeen sohvalle. Kamala tragedia joka osaltaan teki minusta neuroottisen turvallisuuden suhteen. Tapausta en enempää avaa, mutta kotikaupungissamme järkytti monia.

Vierailija
20/29 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin otan välillä 2-vuotiaan lapseni kainaloon katsomaan areenasta pikku kakkosta ja torkun siinä vieressä. Heräisin varmasti, jos lapsi lähti liikkeelle siitä. Yksin en antaisi muuta touhuta, siinä ihan kainalossa uskallan antaa olla.