Miten edetä tässä tilanteessa?
Minulle tuli Tinderissä match erään naisen kanssa. Nainen on mukava, mutta ikävä kyllä hän ei ole riittävän kaunis. Haluaisin kuitenkin ystävystyä hänen kanssaan, koska hän oli kuvissaan erittäin kauniin naisen kanssa. Ajattelin, että voisin hänen kauttaan tutustua tuohon naiseen. Ongelmana on kuitenkin se, että nainen tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Miten onnistun muuttamaan hänen suhtautumisen minuun kaverilliseksi? Oman kokemukseni mukaan naiset ovat joko kiinnostuneita seksuaalisessa mielessä tai sitten ei lainkaan. Jos sanon, että haluan olla vain kavereita, niin miten pidän huolen, että tuo oikeasti muodostuu kaverisuhteeksi?
Kommentit (6)
Ajattelin, että koittaisin sopia tapaamista baariin ja sanoisin, että ottaa kavereitaan mukaansa ja itse ottaisin omiani. Voisi laittaa kaverini iskemään tuota naista, jolloin itse voisin keskittyä siihen toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Oletko vielä täysikäinen?
26-vuotias. Miten se tähän liittyy?
Miten mielestänne kannattaa suhtautua tuohon naiseen tapaamisella? Pitäisi antaa ystävällinen vaikutelma, mutta samalla myös osoittaa, että en ole kiinnostunut hänestä.
Ehkä moikkaan ystävällisesti koko porukkaa, enkä ota mitenkään tuota yhtä naista sivummalle, vaan koitan pitää koko ryhmän koossa. Sitten kaveri alkaa juttelemaan tuolle naiselle, jolloin minulle jää aikaa lähestyä tuota toista. Tavallaan hän aloittaa ensin juttelun toiselle, jolloin ei voi syyttää minua siitä, että minä aloitan hänen kaverilleen.
EI NÄIN!