Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten on niin vaikea ymmärtää, etten halua parisuhdetta?

Vierailija
20.01.2017 |

Olen 25 ja ottajia kyllä olisi, en vaan halua parisuhdetta, yhdenillanjuttuja joskus silloin tällöin. Monille miehille tuntuu olevan kova paikka, etten halua parisuhdetta heidän kanssaan. Kun kerron, etten halua parisuhdetta lainkaan, kuulen usein kommentteja tyyliin "no et sä ketään saiskaan", vaikka juuri hetki aiemmin sama mies olisi vongannut minua treffeille. RAIVOSTUTTAVAA!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sitä mieltä, että naisen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaikeaa saada panoseuraa baarista?

Justjust.

Vierailija
22/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on sitä mieltä, että naisen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaikeaa saada panoseuraa baarista?

Justjust.

Missä niin sanottiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sitten johonkin treffeille menet, jos haluat vain yhden illan seksiä? Treffithän on tapa vakavampaan tutustumiseen, jonka on tarkoitus johtaa parisuhteeseen jos hyvin käy.

Täh. Treffeille menoko tarkoittaa, että on tutustumassa vakavassa mielessä ja taustalla on agenda parisuhteesta? :D Kyllä ihmiset käyvät treffeillä ihan muuten vain, esim. siksi että haluavat tavata uusia ihmisiä, eikä taustalla välttämättä ole mitään sen kummempaa. 

Vierailija
24/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tuntuu olevan kova paikka, etten halua parisuhdetta heidän kanssaan. Kun kerron, etten halua parisuhdetta lainkaan, kuulen usein kommentteja tyyliin "no et sä ketään saiskaan", vaikka juuri hetki aiemmin sama mies olisi vongannut minua treffeille. RAIVOSTUTTAVAA!

Noloa kuvitella, että mies haluaa parisuhteen, jos pyytää treffeille. :D

Vierailija
25/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justjust.

Missä niin sanottiin?

No mikä aloituksen vinkumisen ja vininän pointti sitten oikein on? Suomenna toki.

Vierailija
26/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on ihan päinvastainen omgelma, haluaisin suhteen, jossa minusta välitettäisiin ja jossa minua rakastettaisiin mutta en sellaiseen ole koskaan tähän päivään mennessä päässyt. Silloin harvoin kun saan lähestymisiä miehiltä, ovat ne joiltakin narkeilta/puliukoilta, ja silloinkin minut kelpuutetaan vain seksiin. Kiitos mutta ei kiitos, haluan suhteen, ja yhtään vähempään en tyydy. Ajatuskin jonkun random-miehen kanssa panemisesta on ihan sairaan vastenmielinen.

Tuossa on ongelmasi. Kun sinulla on ollut seksisuhteita narkkareiden ja puistojen miesten kanssa, niin ei sellaisten naisten kanssa mitään parisuhteita haluta.

Vierailija
27/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten kaikki naisiin viittaavat termit on sensuroitu ja miesten vastaavista ei mitään. h_uora, s_uvakki, k_ullikariselli yms.

Vierailija
28/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä elät nuoruuttasi ja juokset cockcarusellissa (kulli karu selli). Kolmekymppisenä biologinen kello tikittää ja oletkin ehkä yksinhuoltaja.

En minäkään sinua halua, enkä halua seurustella tuollaisen kanssa joka cockcarusella. Hyi hyi.

t. mies

"En minäkään"? Eikö ap nimenomaan ilmoittanut, että ottajia olisi.

Muuten, minun elämäni onnellisinta aikaa on ollut juuri yllätyslapsen yh:na, mutta syynä varmaankin helppo lapsi ja hänen pitkät kesälomat muualla (mieluisassa paikassa).Sain ja saan päättää kaikesta itse.Sexiä en harrastanut välillä vuosikausiin, mutta kaikkeen tottuu ja onhan naisellakin omat kädet, etenkin kun orgasmia en koskaan miehen kanssa saanut, piti vain näytellä jotta miehellä olisi hyvä mieli.Eli siis mihin jotkut naiset miestä tavitsisi? Vapaus ennen kaikkea!Onneksi minulla ei ole ollut koskaan miehiä tyrkyllä, päin vastoin, joten kenties minun kohdallani "happamia sanoi kettu..." Mutta olenkin ollut miesvihaaja lapsesta alkaen.Hyvä kun lapsen satuin saamaan.

Vierailija
29/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta mitä haluat. Lakkaa leikkimästä draamakuningatarta siellä ja keskity työhösi vaikka mieluummin ja varmista etta kussakin rasiassa on yhtä paljon ranskalaisia ja hampurilaiset paistuneet hyvin.

Vierailija
30/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä joissakin herättää hirmuista katkeruutta ja kateutta nainen jota ei sitoutuminen kiinnosta.

Vierailija
31/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä joissakin herättää hirmuista katkeruutta ja kateutta nainen jota ei sitoutuminen kiinnosta.

Jos aloituksessa olisi jokin järki, niin sitä voisi harmitellakin.

Nyt vain ulinaa ongelmasta jota kukaan ei ymmärrä.

Vierailija
32/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sitten johonkin treffeille menet, jos haluat vain yhden illan seksiä? Treffithän on tapa vakavampaan tutustumiseen, jonka on tarkoitus johtaa parisuhteeseen jos hyvin käy.

Täh. Treffeille menoko tarkoittaa, että on tutustumassa vakavassa mielessä ja taustalla on agenda parisuhteesta? :D Kyllä ihmiset käyvät treffeillä ihan muuten vain, esim. siksi että haluavat tavata uusia ihmisiä, eikä taustalla välttämättä ole mitään sen kummempaa. 

Korjaus, naiset käyvät. On kiva kun mies maksaa sapuskat tai kaffeet ja sitten siinä voi mukavasti rupatella niitä näitä jonkin aikaa illan ratoksi. Ei tarvitse tuijottaa kissan kanssa ahdistuneena Kalliossa sijaitsevan vuokrayksiön seinää.

Vierailija
33/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloituksessa olisi jokin järki, niin sitä voisi harmitellakin.

Nyt vain ulinaa ongelmasta jota kukaan ei ymmärrä.

Sinä et ymmärrä=kukaan ei ymmärrä.

Vierailija
34/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sellainen lähes kuusi kymppinen "naiskakara" joka ei koskaan ole halunnut parisuhdetta eikä sitoutumista. Se on  tosi että p.skaa saat saavillisen silmillesi kun tämän teet selväksi! Kokemusta riittää! :-)

Miehet tuntuu pelkäävän naisia jotka tulee itsenäisesti toimeen, ei tarvitse miestä holhoamaan ja sitomaan. En käsitä mikä pakko se olisi ottaa kun ei kerta kaikkiaan halua!!!

EN halua enkä koskaan ole halunnut lapsia ja perhettä. Jos lapsen olisin halunnut, olisin sen kyllä hankkinut mutta en miestä. Minulla on ollut mielenkiintoinen tapahtumarikas elämä enkä kadu mitään! Elämänhalua on niin että haluasin elää 100-vuotiaaksi. On niin paljon vielä näkemättä ja kokematta vaikka paljon olen maailmalla liikkunut. Eläkkeellä olen sitten vapaa kaikesta ja tod.näk muutan ulkomaille pysyvästi.

Jos olisin situtounut mitä minulla olisi ollut? Pahimmassa tapauksessa laiska kaljamahainen äijä sohvalla. Pari kolme pentua ja työ Siwan kassalla. Kauppakassien raahaamista illalla kotiin, pyykki, siivous.... Läpiuupuneena kaatua petiin, Aamulla sama ruljanssi alusta. Ja se on sitten sitä tavoittelemisen arvoista ja ainoaa oikeaa elämää?

Okei, hyväksyn sen että suurimmalle osalle ihmisistä se riittää ja on ihanne, hyväksykää muutkin että toisenlaisiakin on!

Vierailija
35/42 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia, en avioliittoa enkä omakotitaloa perunamaalla enkä perhematkoja Kanarialle.

Parisuhdetta en halua, koska en koe saavani siitä mitään. En halua "menettää vapauttani".

Ap

Tylsä tyyppi.

Perempi olla yksin.

Vierailija
36/42 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kurppa kirjoitti:

Tässäpä sellainen lähes kuusi kymppinen "naiskakara" joka ei koskaan ole halunnut parisuhdetta eikä sitoutumista. Se on  tosi että p.skaa saat saavillisen silmillesi kun tämän teet selväksi! Kokemusta riittää! :-)

Miehet tuntuu pelkäävän naisia jotka tulee itsenäisesti toimeen, ei tarvitse miestä holhoamaan ja sitomaan. En käsitä mikä pakko se olisi ottaa kun ei kerta kaikkiaan halua!!!

EN halua enkä koskaan ole halunnut lapsia ja perhettä. Jos lapsen olisin halunnut, olisin sen kyllä hankkinut mutta en miestä. Minulla on ollut mielenkiintoinen tapahtumarikas elämä enkä kadu mitään! Elämänhalua on niin että haluasin elää 100-vuotiaaksi. On niin paljon vielä näkemättä ja kokematta vaikka paljon olen maailmalla liikkunut. Eläkkeellä olen sitten vapaa kaikesta ja tod.näk muutan ulkomaille pysyvästi.

Jos olisin situtounut mitä minulla olisi ollut? Pahimmassa tapauksessa laiska kaljamahainen äijä sohvalla. Pari kolme pentua ja työ Siwan kassalla. Kauppakassien raahaamista illalla kotiin, pyykki, siivous.... Läpiuupuneena kaatua petiin, Aamulla sama ruljanssi alusta. Ja se on sitten sitä tavoittelemisen arvoista ja ainoaa oikeaa elämää?

Okei, hyväksyn sen että suurimmalle osalle ihmisistä se riittää ja on ihanne, hyväksykää muutkin että toisenlaisiakin on!

Mahtavaa! Just näin! Itsenäinen nainen (etenkin taloudellisesti) ärsyttää miehiä suunnattomasti! Naisen kuuluisi haluta parisuhde, olla riippuvainen miehestä ja alistua kaikille hänen oikuilleen. Olen niin tyytyväinen ilman miestä. Elämässäni on niin paljon vapautta ja tyydyttävää tekemistä. Suosittelen, jos haluaa nauttia elämästä!

Vierailija
37/42 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. 5 vuoden päästä ei kukaan enää kysy.

Vierailija
38/42 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä toimintaa.

Minä olin aina lesbo, jos miehen ehdottama parisuhde tai varattujen työkaverien seura ei kiinnostanut. :D

Vierailija
39/42 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on ihan päinvastainen omgelma, haluaisin suhteen, jossa minusta välitettäisiin ja jossa minua rakastettaisiin mutta en sellaiseen ole koskaan tähän päivään mennessä päässyt. Silloin harvoin kun saan lähestymisiä miehiltä, ovat ne joiltakin narkeilta/puliukoilta, ja silloinkin minut kelpuutetaan vain seksiin. Kiitos mutta ei kiitos, haluan suhteen, ja yhtään vähempään en tyydy. Ajatuskin jonkun random-miehen kanssa panemisesta on ihan sairaan vastenmielinen.

Tuossa on ongelmasi. Kun sinulla on ollut seksisuhteita narkkareiden ja puistojen miesten kanssa, niin ei sellaisten naisten kanssa mitään parisuhteita haluta.

Hoh hoijaa, kts. luetun ymmärtäminen, voi hyvä ihminen sentään! MIssä kohtaa sanoin että minulla on ollut seksisuhteita ylipäätään, ja etenkään kuvatunkaltaisten miesten kanssa? En niin yhtään missään, sanoin että alhaisimmista alhaisimmatkin miehetkin tarjoavat minulle vain seksiä, en sanonut sanallakaan että olisin heidän kanssaan seksuaaliseen aktiin suostunut. Pliis, opettele lukemaan, se on hyödyllinen taito. Olen muuten neitsyt vielä 23-vuotiaanakin, että silleen...

Terveisin 10/38

Vierailija
40/42 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa. 5 vuoden päästä ei kukaan enää kysy.

Höpö höpö, ei auta. Olen 62-vuotias ja vielä on tarjokkaita, ikävä kyllä.

Ehkä sitten kun olen yhdeksänkymmentä ja omanikäiset ja nuoremmatkin miehet ovat mullan alla, pääsen vonkaajista lopullisesti eroon.