Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heräsin 5.45 ja googlasin 45 minuuttia. Sitten kasiksi töihin.
20.01.2017 |
Hyvä ja hikinen sessio, suihku, kahvi ja kävellen töihin aamupalalle. Nyt kiertää veri ja on virkeä olo. Muita aamugooglaaajia?
Kommentit (3)
Mäkin haluasisn mut pelkään etten taivu ;) kävitkö jonkun kurssin vai mistä opit taidot? Googlemattokin olis jo valmiina tossa sängyn vieressä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika reippaasti, jo toisena aamuna peräkkäin!
Alue: Aihe vapaa
Googlasit vai joogasit - koita nyt päättää, kummastako halusit keskustella! ;) :D