Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako muita parisuhteessa olevia ajatus siitä,että miehellä toinen nainen?

Vierailija
20.01.2017 |

Vai olenko aivan outo? Minua kiihottaa valtavasti ajatus,että miehelläni olisi joku "kevyt" hoito,josta olisin jollain tasolla tietoinen. Ajatuksia? Myös kimppaseksi kiinnostaa meitä,sopivaa paria tai naista ei vain toistaiseksi ole löytynyt.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho,hienoa kuulla että teillä suunnitelmat etenevät jollain tavalla! :) saanko kysyä että onko poikaystäväsi ollut aina avoimesti bi tai miten on löytyneet kaverit joiden kanssa touhuillut?

Kevättä kohti,toivotaan että kevät/kesä tuo toivottuja kokemuksia kaikille haaveilijoille :)

Ainakin minulle oli avoin ja kertoi jo toisilla treffeillä että on bi. Tämä meillä vieraillut komistus on ex opiskelukaveri, muista en tiedä eikä niistä varmaan minulle kerrotakaan. Valitettavasti juttu on nyt vähän jäissä, kun poikaystäväni tuntuu ottavan takapakkia, enkä missään nimessä aio painostaa häntä mihinkään missä hän ei ole itsekin täysin mukana. Mut katsotaan..

Vierailija
62/63 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa!! Poikaystävä otti asian itse puheeksi ja varmisteli moneen kertaan että olisiko tämä mulle varmasti ok ja lupasi harkita vakavasti. Myönsi kyllä ajatuksen kiihottavan itseäänkin. Pelkkä keskustelu sai mut taas kostumaan ja poikaystävä joutui hommiin...😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoista tekoihin, pääsiäinen toi kotiimme hivenen hermostuneen vieraan, joka onneksi rentoutui muutaman oluen jälkeen... Loppu onkin suoraan fantasiastani ja uskallan väittää kaikkien olleen tyytyväisiä😋. Vieras lupasi tulla toistekin jos vain kutsutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi