Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pääsy kielletty joihinkin keskusteluihin,joihin olen ihan normaalin kommentin antanut aikaisemmin?

Vierailija
20.01.2017 |

Ylläpito haloo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju on poistettu. Esim. jos keskustelu edes sivuaa maahanmuuttoa niin voit olla varma että poistetaan. Täysin kielletty aihe täällä. Pääsy kielletty -sivu tulee siis kaikille, ei vain sinulle.

Vierailija
2/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa yleensä aina sitä, että ketju on poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,eli niitä ketjuja voi klikata(esim.mulla sivuhistoriassa)tai hakea,mutta poistettuna lukee pääsy kielletty..höh parempi olisi jos niillä lukisi ketju poistettu.

ap

Vierailija
4/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma = sensuuri.

Vierailija
5/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidon arvostelu on toinen yleinen ja ilmeisesti täysin pätevä perustelu poistaa keskusteluja. Samasta syystä käyttäjä voidaan bännätä eli ei pysty kommentoimaan muitakaan keskusteluja. Tämtäkin kommenttia kirjoittaessa jännittää, tuleeko banaania.

Vierailija
6/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua täällä tapahtuu? Poistaako ylläpito jokaisen keskustelun, jossa mainitaan sana seksi? Jo monta keskustelua kadonnut.

Vierailija
7/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ennen ip osoite blokattu. Enää minulle ei tule. Keskusteluja on kyllä poistettu niin kuin otsikossa.. Sinulla ei ole pääsyä sivulle.

Tuntuihan se ikävältä kuin ei ole pääsyä sivulle mutta onneksi ylläpito on parantunut enkä ole saanut blokkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan