Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi menestystarina vhh-ruokavaliolla (hurja ennen ja jälkeen kuva)

Vierailija
20.01.2017 |

https://www.dietdoctor.com/lchf-is-the-greatest-gift-you-can-give-to-yo…

Itse olen ollut vhh:lla joulukuun alusta ja paino on pudonnut 11kg. Alkupainoni oli 87kg.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen dieetti tiputtaa ne kilot. Alku on helpoin, silloin tullaan ryminällä alaspäin. Mutta muista, että elämänmuutos on tarpeen ettei ne kilot tule takaisin. Itse laihdutin ryhmässä yli viisi vuotta sitten tuolla 20 kg. On pysynyt poissa, syön ihan normaalisti mutta jätin mm. oluen ja siiderin juomisen kokonaan. Aika monella mulla on tullut takaisin, osalla korkojen kera.

Vierailija
2/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen dieetti tiputtaa ne kilot. Alku on helpoin, silloin tullaan ryminällä alaspäin. Mutta muista, että elämänmuutos on tarpeen ettei ne kilot tule takaisin. Itse laihdutin ryhmässä yli viisi vuotta sitten tuolla 20 kg. On pysynyt poissa, syön ihan normaalisti mutta jätin mm. oluen ja siiderin juomisen kokonaan. Aika monella mulla on tullut takaisin, osalla korkojen kera.

Vähän ohis mutta laihdutin itse 7v sitten 20kg karppaamalla, siitä saakka ollut vhh-ruokavalio mutta juon alkoa reilusti yli suositusrajojen. Ei ole tullut kiloakaan takaisin.

En ihan ymmärrä ihmisiä jotka lihovat takaisin, itseltäni ainakin katosi sokerin ja hiilarinhimo lopullisesti sen alkudieetin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta laihdutin itse 7v sitten 20kg karppaamalla, siitä saakka ollut vhh-ruokavalio mutta juon alkoa reilusti yli suositusrajojen. Ei ole tullut kiloakaan takaisin.

En ihan ymmärrä ihmisiä jotka lihovat takaisin, itseltäni ainakin katosi sokerin ja hiilarinhimo lopullisesti sen alkudieetin jälkeen.

Juuri näin. Ei se vhh ole väliaikainen asia, sitä noudatetaan koko loppuelämä.

Niiden joiden mielestä on vaikeaa noudattaa tätä loppuelämää, eivät ilmeisesti tunne ruokavalioa. Kannattaa käydä katsomassa reseptejä, todella herkkuruokia.

Ap

Vierailija
4/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että vhh-dieetti on parantanut elämänlaatuani tosi paljon. Olen hoikka ja virkeä. Ja joku satunnainen sortuminen ei maata kaada jos palaa takaisin ruotuun niin homma toimii.

Vierailija
5/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää ettei kotiin osta hiilareita. Ulkona voi sitten vetää ihan mitä lystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi