Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman vaatteet Oulun Stokkalla?

15.03.2006 |

Tiedätteko onko Oulun stokkalla jäljellä vielä Reiman välikausiasuja jotka ovat nyt kanta-asiakastarjouksessa? Jos on niin onko kaikki kokoja kummastakin väristä? Tietää hieman kannattaako lähteä ajelemaan sinne suuntaan täältä kauempaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaa soittaa sinne. Ainakin stokkan kanta-asiakaslessä on semmonen kun tavaran tilaukset puhelinnumero, josta haluamansa tuotteen voi varata valmiiksi. Eli ehkä tehokkaampaa soittaa sinne stokkalle kuin kysyä täältä =))

Vierailija
2/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kanta-asiakaslehdessä =) Ja en ole varma onko se numero joku koko Suomen kattava, josta yhdistetään oikeaan tavarataloon vai oliko ne numerot tavarataloittain siinä...Ja eivätköhän löydy myös netistä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sinne. Katso numero netistä tai puhelinluettelosta ja pyydä yhdistämään lastenvaateosastolle ja pyydä myyjää vaikka varaamaan haluamasi värit ja koot. Sieltä on tosi ystävällisiä myyjiä ja itsekin olen soittanut sinne monet kerrat. Suosittelen.

Ja jos siellä vaikka juuri nyt olisikin haluamasi koko ja väri, ei sitä välttämättä löydy tunnin päästä. Itse menen todennäköisesti iltapäivällä sinne,niin voinhan tietysti infota.

Vierailija
4/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt käymään, mutta huomenna olen menossa. Laitan sitte tietoa, jos sitä vielä kaipailet.

Vierailija
5/7 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jäljellä useita eri kokoja beige-sinisenä. Vaaleanpunaisia oli yksi puku kokoa 74. Toivottavasti löydät/löysit vielä haluamasi värin ja koon.

Vierailija
6/7 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattaa silti kysyä olisiko muissa tavarataloissa jäljellä. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tavaroita tuodaan toisestakin tavaratalosta, jos siellä missä asioin ei ole (enkä halua/pääse sitä sieltä missä se olisi hakemaan). En ole ihan varma kuljetetaanko Ouluun, mutta kysyminen ei mitään maksa!

Vierailija
7/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on loppunut yhdestä.

Minäkin olen (Oulussa) ollut ostamassa sitä sun tätä, ja hyvin ovat hommanneet tuotteet Ouluun jos, muualla on ollut.

Ja vaikka sen tuotteen näin varaa, osto_pakkoa_ ei ole. Eli saa vielä harkita / sovittaa.