Te joilla valtavat ihohuokoset!
Tupakoitteko?
Itse lopetin vasta vajaa viikko sitten ja tänä aamuna katsoin kaksi kertaa peiliin, ihohuokoset melkein poissa! Wau :)
Kommentit (10)
No ei tarvitse hernettä nenän vetää. Anteeksi kun en tajunnut kirjoittaa jo otsikkoon että tupakoivat jättihuokoiset...
En tupakoi. Ollut aikanaan pintakuiva iho väärien ihonhoitotuotteiden takia ja paljon mustapäitä.
Itse kyllä huomasin ihohuokosten pienentymisen ja ihon sävyn kirkastumisen ja kimmoisuuden palautumisen, kun lopetin tupakoinnin. Suosittelen.
🇺🇦🇮🇱
Huokosten koko ei suoraan liity tupakointiin. Laajentuneet huokoset eivät myöskään enää kutistu/pienene kun ovat kerran ns. repsahtaneet. Meikillä tosin saa ihmeitä aikaan.
SimonCowell kirjoitti:
Huokosten koko ei suoraan liity tupakointiin. Laajentuneet huokoset eivät myöskään enää kutistu/pienene kun ovat kerran ns. repsahtaneet. Meikillä tosin saa ihmeitä aikaan.
No todellakin pienenee. Älä yritä.
SimonCowell kirjoitti:
En tiennytkää että oot iho-asiantuntija. Meikistä sä kyllä tiedät, kun joudut aina maskiin ennen telkkaria.
Ei liity tupakointiin huokoset, enemmän geenit. Esim Elsa Hoskilla ei taida olla jättimäiset huokoset vaikka vetää röökiä?
En ole ikinä polttanut. Isot ihohuokoseni huomasin ensimmäisen kerran joskus 11-12-vuotiana.
Mulle tuli akne 11-vuotiaana ja silloin myös ihohuokoset suureni. Olen myös polttanut, mutta lopetuksen jälkeen en ole kyllä huomannut mitään muutoksia naamassa.
En ole koskaan tupakoinut. Maistanut kyllä joskus ala-asteen aikoihin, se ilmeisesti vaikuttaa edelleen...