Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannabiksen lailliseksi haluavat

Vierailija
19.01.2017 |

Miksi kaikki keskustelut pitää muuttaa tappeluksi kannabiksesta? Onko viihde käyttö ja lääke käyttö sama asia? Miksi ei voi vaan myöntää olevansa koukussa tai vaan pitävänsä polttelusta ja haluavansa että käyttö olisi laillista? Miksi ette tee mitään asian etetteen edes kansalaisaloitetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee

Vierailija
2/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt että viihdekäyttö ja lääkekäyttö olisi sama asia? Lääkekäyttöönhän se on jo Suomessa laillistettu, vaikka harvoin kai sitä edelleen määrätään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava aloitus. Miten tuo viihde- ja lääkekäyttöasia nyt liittyy jatkoon? 

No kyllä minä ainakin myönnän että tykkään kannabiksesta ja ihan siksi kannatan laillistamista, kun kyseessä kuitenkin on varsin harmiton päihde. En alkaisi sitä päivittäiskäyttämään toki, kuten en tee alkoholinkaan kanssa vaikka sekin on minusta oikein mukava aine. Enemmän niistä nauttii kun ottaa vain silloin tällöin, eikä ole ns. koukussa pakkomielteisesti.

Vierailija
4/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa poistoon heti kun postaan linkit tutkimukseen jossa säännöllinen kannabiksen käyttö todetaan lisäävän väkivaltaista käyttäytymistä.

Vierailija
5/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei nykyisessä asenneilmastossa ikinä menisi läpi. Uskomukset ovat vuosikymmenten tuputtamisella vieneet voiton tosiasioista.

Olen tätä mieltä siitäkin huolimatta, että en itse polta kannabista vaan juon alkoholia. En vain mitenkään usko, että kannabiksen haitat ovat alkoholia suurempia. 

Vierailija
6/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki keskustelut pitää muuttaa tappeluksi kannabiksesta? Onko viihde käyttö ja lääke käyttö sama asia? Miksi ei voi vaan myöntää olevansa koukussa tai vaan pitävänsä polttelusta ja haluavansa että käyttö olisi laillista? Miksi ette tee mitään asian etetteen edes kansalaisaloitetta?

En tiedä. Mene jankkaamaan asiasta Tuomas Karhuselle Lohari.net sivulle jos sinua oikeasti kiinnostaa väitellä asiasta.

Hän on peräänkuuluttanut podcastiin kannabisvihaajia keskustelemaan asiasta.

Vierailija
7/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei nykyisessä asenneilmastossa ikinä menisi läpi. Uskomukset ovat vuosikymmenten tuputtamisella vieneet voiton tosiasioista.

Olen tätä mieltä siitäkin huolimatta, että en itse polta kannabista vaan juon alkoholia. En vain mitenkään usko, että kannabiksen haitat ovat alkoholia suurempia. 

Valitettavasti niistä uskomuksista on tullut tosia. Nykykannabis on ihan eri tavaraa. Kuin 70-luvulla.

Vierailija
8/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kannat kannabikselle:

Miinukset: -Olen vierestä nähnyt kuinka jatkuvasti pilveä polttava muttuu tyhmäksi (ja on sitä selvinpäin)

- Itse kannadis ei aiheuta riippuvuutta vaan se olo tila, mutta riippuvuus se sekin

+Ei lisää väkivaltaa

+ rauhallisuus

Vierailija
9/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kansalaisaloitteita ollut useita.

Vierailija
10/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kirotun totta että uskomukset vie voiton faktoista. Käyttö kasvaa jatkuvasti mutta sallimista saati laillistamista en odota vielä vuosiin. Toimimaton ja rikollisia hyödyttävä kannabiksen kieltolaki jatkuu vielä kauan suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi