Mieheni sanoi, että...
...olen kauniimpi kuin maailman kaunein sateenkaari, jonka päällä loikkii maailman kaunein yksisarvinen 😊💟🦄🌈
Kommentit (17)
Mun mies sano vaan, että oot älyttömän kaunis. Ja hyvä niin:)
Joo, niin varmaan. Hohhoijaa teitä, hyvä mielikuvitus teillä.
Minun mieheni oli kertonut kaverilleen, että on äärettömän onnellinen ja ylpeä siitä, että minä rakastan häntä ja pidän hänestä hyvää huolta.
Ihanasti sanottu, selkeästi mies on koittanut keksiä kauneinta näkymää mitä voi olla.
Muuten ihana, mutta on se yksisarvinen aika ruma otus...
Eli sun miehes on nähnyt yksisarvisen sateenkaaren päällä tai sit se kusettaa? :O
Onko homppeli? Ei kuulosta heteromiehen puheilta :D Mun mies vaan sanoo että oon maailman kaunein.
Miten sulla piti pokka? :D Itse olisin huutonauranut.
AP:n mies kuulostaan olleen pöllyissä, kun on kehunut AP:ta.
Sullaa iso perse ja turpa? Tatti aina keskellä otsaa?
Mun ei tarvi olla maailman kaunein mieheni silmissä. Riittää, että olen tärkeä ja rakas. Mies haluaa mua joka tapauksessa, mutta jos alkais lässyttää jotain maailman kauneimmasta tai jostain sateenkaarista ja yksisarvisista, ni sanoisin kyllä, että älä puhu paskaa. Kyllä mä todellain tiedän, että 160cm pitkä, vähän ylipainoinen, viimeisillään raskaana ja en jaksa kiinnittää huomiota hiuksiin, vaatteisiin jne ei todellakaan oo mikään maailman kaunein saati jotain sateenkaaria (sehän on sitä paitsi vain valon taittumista vesipisaroista) ja yksisarvisia.....
Niin sanois jos sulla olis mies.