Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos liikenteessä käyttäjä maksaa, niin miksi

Vierailija
19.01.2017 |

minun pitää maksaa veroissa kehitysapua? Miksi minun pitää maksaa maahanmuuton kustannuksia?

En käytä näitä palveluja enkä täten halua niitä maksaakkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäjä maksaa tienhoidon kustannukset niin miksi häneltä otetaan niin moninkertaisesti tämä summa?

Ilmeisesti minulta "käyttäjä maksaa" hemmolta on vuosikausia otettu 10 kertaisesti liikaa rahaa eikä sittenkään ole laitettu rahaa tieverkon kunnossapitämiseen?

On tällä Bernerillä ajatuksenjuoksu kertakaikkiaan. Oikein vimeisen päälle logiikkaa.

Vierailija
2/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäjä maksaa tienhoidon kustannukset niin miksi häneltä otetaan niin moninkertaisesti tämä summa?

Ilmeisesti minulta "käyttäjä maksaa" hemmolta on vuosikausia otettu 10 kertaisesti liikaa rahaa eikä sittenkään ole laitettu rahaa tieverkon kunnossapitämiseen?

On tällä Bernerillä ajatuksenjuoksu kertakaikkiaan. Oikein vimeisen päälle logiikkaa.

Berner on synnynnäinen pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ensimmäinen kymmenen osaa on mennyt juokseviin kuluihin ja pitäisi saada lisää siihen varsinaiseen tienpitoonkin mjääh mjääh. Siksi pitää saada lisää. Tase töihin.

Terv. J. Sipilä

Vierailija
4/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhtiömallissa käyttäjältä otettu raha voidaan mahdollisesti tarvittaessa ohjata tieverkon ylläpitämiseen ilman että poliitikot ottavat sen muuhun käyttöön. Se nimenomaan on tässä nyt ideana. Kun tällä hetkellä veroja kyllä kerätään, mutta ne kuluvat kaikkeen muuhun kuin tienpitoon eikä valtio pysty ohjaamaan tarpeeksi rahoitusta tieverkkoon.

En näe logiikassa mitään vikaa, suomalaiset nyt vaan vastustaa periaatteen vuoksi kaikkea uutta ja pelkäävät yhtiöittämistä ihan suotta.

Vierailija
5/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhtiömallissa käyttäjältä otettu raha voidaan mahdollisesti tarvittaessa ohjata tieverkon ylläpitämiseen ilman että poliitikot ottavat sen muuhun käyttöön. Se nimenomaan on tässä nyt ideana. Kun tällä hetkellä veroja kyllä kerätään, mutta ne kuluvat kaikkeen muuhun kuin tienpitoon eikä valtio pysty ohjaamaan tarpeeksi rahoitusta tieverkkoon.

En näe logiikassa mitään vikaa, suomalaiset nyt vaan vastustaa periaatteen vuoksi kaikkea uutta ja pelkäävät yhtiöittämistä ihan suotta.

Poliitikot itse syyttävät itseään etteivät kykene suuntaamaan teihin varoja siitä valtavasta määrästä rahaa millä verottavat liikennettä.

Heidän pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni eikä kehuskella kyvyttömyydellään hoitaa maan asioita.

Se että poliitikko itse on huono maan asioiden hoitaja ei saa olla määräävä tekijä tässä asiassa.

Vierailija
6/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpokaan ei nähnyt yhtiöittämisessä mitään logiikkaa. Ei mm. ymmärtänyt että mistä lisää rahaa tulisi kun kaikkien maksurasitus  pysyisi samanan tai alenisi.

Nyt sitten kumminkin suomi  E.Ahon visioimana alkaa elämään pesemällä toinen toisensa autoja tirsk tirsk :)

...varsinaista yrittäjyyttä tirsk tirsk.....mihin minä saan laittaa puomin tirsk tirsk.

Vierailija
7/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu minulle niin laitan sen maksulliseksi.

Vierailija
8/8 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä olekaan mitään merkitystä, mitä sinä haluat. Tämä on edustuksellinen demokratia, jossa eduskunta päättää, mihin valtion rahat jaetaan ja kunnanvaltuusto päättää, mihin kunnan rahat jaetaan. Tämä perusasia ei olennaisesti muuttuisi, vaikka selvityksen tarkoittama erityistehtäväyhtiö joskus perustettaisiin. Älä kysele hassuja, kyllä sinä itsekin tämän tiesit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme