Miksi nettideitti-maailmassa käytöstavat unohtuvat?
Uskon etteivät miehetkään osaa käyttäytyä, mutta minulla on kokemusta vain naisista. Aina kun homma lähtee jollakin tavalla käyntiin, ja kohde menettää kiinostuksen minuun, hän lopettaa yhteydenpidon ilmoittamatta mitään. Tätä on tapahtunut jo hyvin monta kertaa. Muutenkin ihmisten kanssa kirjoittelu on hyvin laskelmoivaa. Eikö naisilla ole "ballseja" olla rehellisiä? Mieheltä kyllä vaaditaan vaikka mitä ominaisuuksia, mutta itseään kyllä suojellaan kaikenlaisella kikkailulla ja välinpitämättömyyden teeskentelynä, jotta mahdollinen välien katkaisu sujuisi kivuttomasti. Itse pyrin aina avoimeen ja rehelliseen keskusteluun, jotta kaikki osapuolet tietävät missä mennään.
Kommentit (16)
Eri ihmiset lisäksi ottavat eri jutut loukkaavina. Itse laitoin viestejä joissa selitin että kiitos vain yhteydenotosta mutta en taida kuitenkaan uskoa että tässä on riittävästi aineksi suhteeseen tms., ja siitäkin suututtiin. Minulle kerrottiin että on paskamaista oikein erikseen ilkkua etten tunne vetoa, kun voisin vain hienotunteisesti olla hiljaa ellei kiinnosta.
Tuo on ns. ghostaamista eli yhteydenpito katkeaa. Munatonta mutta vaivatonta :)
Eniten rassaa kun naiset vastailevat lyhyillä töräyksillä, eivätkä panosta yhtään omaan sisältöön eivätkä tee koskaan aloitetta taikka ole kovin aktiivisia
Naiset eivät vastaa viesteihin ollenkaan, että miksi nämä edes ovat deittisivustoilla, jos eivät vastaa asiallisiin viesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vastaa viesteihin ollenkaan, että miksi nämä edes ovat deittisivustoilla, jos eivät vastaa asiallisiin viesteihin?
Missään ei ole epäkohteliaita naisia paitsi nettideittisivustoilla
Ärsyttävintä on se että ensin ollaan kovin passiivisia ja vastataan ehkä joka kolmanteen viestiin. Sitten kun tuosta tekee omat johtopäätöksensä ja lopettaa kirjoittamasta ko. henkilölle niin jonkin ajan päästää alkaa tulla sellaisia "Miksi et kirjoita enää? Oletko unohtanut minut?" -viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Laita asiattomia.
Koska suurimmalla osalla ok näköisistä naisista on kokoajan muutama juttukaveri siinä menossa. Ja sillä sekunnilla kun et ole enää sen nykyisen miespoolin kiinnotavimmasta päästä, vaan joku "parempi" tulee, niin sinut unohdetaan. Se on vähän sellaista jatkuvaa etsimistä, jos tulisi vielä parempi vastaan. Varmasti myös osa miehistä pystyy samaan, jos sattuu olemaan hyvällä ulkonäöllä siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö viestejä niille samoille naisille, joille kaikki muutkin miehet? Siksi. Ei heillä ole aikaa eikä mielenkiintoa vastailla kiinnostamattomille, kun kiinnostavien kanssa viestittelykin vie ihan riittävästi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on se että ensin ollaan kovin passiivisia ja vastataan ehkä joka kolmanteen viestiin. Sitten kun tuosta tekee omat johtopäätöksensä ja lopettaa kirjoittamasta ko. henkilölle niin jonkin ajan päästää alkaa tulla sellaisia "Miksi et kirjoita enää? Oletko unohtanut minut?" -viestejä.
Siis miksi lähetät useita viestejä, jos niihin ei tule vastauksia? Etkö vähemmällä ymmärrä, ettei nainen ole kiinnostunut? Huomiosi saattaa imarrella häntä, mutta jos kiinnostus olisi molemminpuolista niin hän pyrkisi tekemään sinuun hyvän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi lähetät useita viestejä, jos niihin ei tule vastauksia? Etkö vähemmällä ymmärrä, ettei nainen ole kiinnostunut? Huomiosi saattaa imarrella häntä, mutta jos kiinnostus olisi molemminpuolista niin hän pyrkisi tekemään sinuun hyvän vaikutelman.
Missä tuossa on edes kerrottu että viestejä on lähetelty naisille?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihmisiä on muuallakin kuin deittimaailmassa. Minullakin on pari ex-kaveria jotka eivät koskaan ottaneet yhteyttä ja olivat haluttomia vastaamaan minun yhteydenottoihini. Mutta sitten kun huomasivat että olin lopettanut yhteydenpidon niin alkoi kamala itku siitä miksen enää pidä yhteyttä. Aivan käsittämätöntä.
Ihmettelen miten omalla naamalla pystyy jotkut olemaan epäkohteliaita nettideiteissä kenellekkään. Itse en pystyisi.
En kyllä toisaalta enää olekaan siellä:)
M35
Ei toisen viesteihin ole mitään velvollisuutta vastata, eivätkä nämä naiset ole sinulle mitään velkaa. Niin kauan kuin ette ole oikeasti tavanneet, tuo on verrattavissa jutusteluun baaritiskillä täydessä yökerhossa.
Minulle käy noin aika harvoin, koska vaikka olen hyvä kirjoittaja, pyrin siirtämään keskustelun deittisovelluksesta WhatsAppiin mahdollisimman nopeasti, ja sopimaan deitin viimeistään kahden päivän viestittelyn jälkeen.
Ei se ole ghostaamista, jos ei ole vielä tavattu.
Samaa tekevät miehetkin. Itse yritin olla ystävällinen, mutta sain osakseni haistattelua ja pahempaa. Loppui sitten minun osaltani jonkin ajan jälkeen se yrittäminen.