Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Kånken-reppu likaantuu nopeammin kuin muut?

Vierailija
19.01.2017 |

En ole tämä kanken-hullu. Omia teinejäni seuranneena, pari kuukautta ja reppu on törkeän likainen. Esim. Eastpak säilyi siistinä koko yläasteen ilman yhntäkään pesua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen myös. Luokkakavereilla reppujen nurkat kauhtuneita ja tummuneita. En ole viitsinyt kysyä ettei minua aleta kiusata.

Vierailija
2/7 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kangas on sellaista, johon lika tarttuu helpommin. Vähän niinkuin jotkut takit likaantuu samantien hihansuista ym., ja joitain ei tartte pestä paljon koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suihkuttelin omaan kankeniin jonku kyllästeaineen pinnalle (XXL kaupan palvelu, yleensä tehdään kengille mutta pistin reppuni sinne). Ei muuten oo likaantunut!

Vierailija
4/7 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei käytetä tekokuituja, joten eivät pidä likaa niin hyvin.

Pesua suositellaan vaan haalealla vedellä, tarvittaessa miedolla pesuaineella (koneessa moni silti pesee esim. villaohjelmalla).

Vahausta ei suositella (silti tätäkin jotkut käyttävät, saadakseen pintaan kosteus-suojaa. Partioaitta ainakin myy näitä vahoja)..

Vierailija
5/7 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsellut tuolla kylillä. Itsellä haltin reppu, joka pyörii päivät työhallin lattialla nurkassa hiontapölyn seassa ja ei todellakaan ulkoasusta huomaa. Sitten näkee jotain kånkeja, jotka näyttää ojassa ryvetetyiltä ja vielä ihan siisteillä ihmisillä mukana aina semmoinen saastainen reppu. Joo, kyylään muiden reppujen saastaisuusastetta, koska morkkistelen reppuni kaltoinkohtelua. Olen jotenkin olettanut, että kyseessä on jotain vuosikertareppuja, joten en malttanut olla avaamatta ketjua. 

Vierailija
6/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkijat sylkevät ja heittelevät sitä multakokkareilla, kananmunilla ja mädillä tomaateilla.

Vierailija
7/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva annoit sitten uuden aiheen  hullulle joista vääntää aloituksia tästä ainakin sen 15 kpl