Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua työpaikkakiusataan. Olen 160cm enkä harrasta salitouhua.

Vierailija
19.01.2017 |

"Otappas tosta kiuas käteesi ja vedä pari hauiskääntöä sillä", eikö haba kestä muutamaa tappelua vai hakkaatko vain äitiäsi.
Ihan naurettavaa salihomojen pullistelua,mistä näitä ääliöitä sikiää?
Kumpikin pullistelija on ihan asiallisia yksinään, mutta kun niitä on kaksi alkaa se sirkus, toinen niistä on 23v toinen 25. Itse 35, tunnen olevani jossain lastentarhassa. Vähän ärsyttää niitten älytön touhu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit amisjonneduuniin? Minäkin olen hintelä eikä kukaan koskaan työelämässä ole sitä kommentoinut

T. akateeminen IT-alalta

Vierailija
2/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa kiusattiin töissä rupesin harrastamaan yöllistä häiriköintiä yhdelle kiusaajalle soittelin öisin ja heittelin kiviä sen mulkeron seinään, myöhästyy töistä jatkuvasti kun päästelen ilmat sen renkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 2 lapsen isä eikä ole aikaa saleiluun, työpaikalla on muuten ok tunnelma paria ääliötä lukunnottamatta, tekis mieli antaa selkäsauna niille mutten halua riskeerata mitään, esimiehelle olis vähän noloa valittaa.

-Ap

Vierailija
4/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kanssa kiusattiin töissä rupesin harrastamaan yöllistä häiriköintiä yhdelle kiusaajalle soittelin öisin ja heittelin kiviä sen mulkeron seinään, myöhästyy töistä jatkuvasti kun päästelen ilmat sen renkaista.

Ei muuten o tullu mieleenkään stalkata mulkeroiden ajoneuvoja, olen ollut rengasalalla ja tiedän miten sielut menetetään.

-AP

Vierailija
5/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille pikkupojille, että voivat leikkiä keskenään. Inhottavaa, että työpaikalla ei saa olla rauhassa. Mullekin on joskus pituudesta vittuiltu ja oon yrittäny kääntää niitä juttuja vitsiksi

En oikein tiedä miten noista oikeesti pääsee eroon, naisten kanssa ignooraminen toimii parhaiten. Ei vaan lähe mukaan niihin juttuihin/vaihtaa puheenaihetta

T: alle 160 cm, 35-vuotias nainen

Vierailija
6/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano niille pikkupojille, että voivat leikkiä keskenään. Inhottavaa, että työpaikalla ei saa olla rauhassa. Mullekin on joskus pituudesta vittuiltu ja oon yrittäny kääntää niitä juttuja vitsiksi

En oikein tiedä miten noista oikeesti pääsee eroon, naisten kanssa ignooraminen toimii parhaiten. Ei vaan lähe mukaan niihin juttuihin/vaihtaa puheenaihetta

T: alle 160 cm, 35-vuotias nainen

Onneksi toinen kaksikosta on poissa huomisen, silloin ongelmaa ei ole.

Ja huomenna vedän kunnon nollauskännin.

Peruskoulussa oli samantyyppinen kaksikko, aina kiusaamassa muita, ne ei kuitenkaan olleet mitään järjen jättiläisiä ja tuskin edes elossa enää.

Ignooraus toimii jotakuinkin, mutta siitä ei voi sitten lipsua tai ääliöt innostuu kahta kauheemmin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä