Mitä ajattelet kun näet naisella pramean kihla- ja vihkisormuksen?
Kommentit (30)
Että siinä vasta prinsessaharhailija.
Ajattelen, et menipä taas jollain rahat hukkaan :D
En varsinaisesti jaksa miettiä onko joku mautonta vai ei, evvk.
Me ei edes otettu sormuksia, ei kumpikaan vaan halunnu. On mulla sit hopeisia perus korusormuksia, joita saatan käyttää nimettömässä esim. juhlissa.
Mieluummin käytän rahat johonkin muuhun, en saa sormuksesta iloa, ainakaan tuhansien eurojen edestä.
Ajattelen että hän on turhamainen,
Vierailija kirjoitti:
Että siinä vasta prinsessaharhailija.
Esim. joku varttuneempi daami, joka on voinut saada tasavuosikymmetenkin kunniaksi sormuksia mieheltään.
No, jos näen pramean vihkisormuksen vaikkapa Helsingissä, niin nainen on todennäköisimmin venäläinen. Jos ei ole, niin nainen on jostain Itä-Helsingin lähiöstä joku WT-äiti. Jos ei ole, niin nainen on .. öö, en keksi enää kolmatta vaihtoehtoa. Ajattelen siis naisen olevan joko venäläinen tai joku Wannabe-BB-julkkisidiootti Kontulasta.
Oikeasti rikkaat eivät Suomessa käytä mitään huomiota herättäviä sormuksia. Niitä näytetään vain miljardööripiireissä ja silloinkin vain silloin, kun pukeudutaan erikseen. Ei rikkaat käytä niitä arjessa, koska ne ovat oikeasti epäkäytännöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että hän on turhamainen,
Miksi? Voi vaikka tukea suomalaista kultasepänteollisuutta sormuksillaan.
Näen päivittäin. Muutama tullut vaimolle annettua.
Tuskin kukaan nainen kieltäytyisi jos sellainen tarjolla olisi, kaikille ei vaan ole.💘
En ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota. Olisin äärimmäisen huono todistaja vaikkapa pankkiryöstössä, en osaa kiinnittää yksityiskohtiin huomiota.
Eli enpä ajattele mitään. Varsinkaan kun nykyään on kaikenmaailman roskakoruja kultaliikkeissäkin myynnissä, niin en oikein tiedä mikä sitten on pramea.
Ajattelen että ei sopisi minun nakkisormeeni ;)
Minulla on hyvin yksinkertaisen kaunis vihkisormus.
Jos se on hyvällä maulla valittu, saatan mielessäni sormusta ihastella. En pidä erikoisena asiaa, itse haluan myös kauniin, sopivasti näyttävän mutta en överikallista kymppitonnien sormusta mutta kun sitä loppuelämän kantaa sormessa, saa se olla kaunis ja näyttäväkkn. Ehkä kovin nuorella naisella olisi erityisen näyttävä timantti sormus vähän erikoinen, mistä rahat?? Kestääkö nuori rakkaus, ei kaikilla.
Eipä kiinnosta muiden sormukset. Omani on tasan yksi karaatti, eikä sekään taida onneksi ketään kiinnostaa.
Jos se olisi sievä omasta mielestäni niin tietysti miettisin että onpa kaunis sormus, jos oikein hurjaksi heittäydyn niin saatanpa asiasta jopa mainita sormuksen kantajalle!😊
Mun sormus on yli 10 000e ja tosi kaunis mutta ei oo mikään jättiläis- timantilla koristeltu sormus vaan paljon upeita yksityiskohtia:) harva sitä arvoa osaisi päällepäin sanoa:)
Jostain sormuksesta saatan ajatella että ompa kaunis. Itse en kylläkään tykkää pitää sormuksia.
Vierailija kirjoitti:
No, jos näen pramean vihkisormuksen vaikkapa Helsingissä, niin nainen on todennäköisimmin venäläinen. Jos ei ole, niin nainen on jostain Itä-Helsingin lähiöstä joku WT-äiti. Jos ei ole, niin nainen on .. öö, en keksi enää kolmatta vaihtoehtoa. Ajattelen siis naisen olevan joko venäläinen tai joku Wannabe-BB-julkkisidiootti Kontulasta.
Oikeasti rikkaat eivät Suomessa käytä mitään huomiota herättäviä sormuksia. Niitä näytetään vain miljardööripiireissä ja silloinkin vain silloin, kun pukeudutaan erikseen. Ei rikkaat käytä niitä arjessa, koska ne ovat oikeasti epäkäytännöllisiä.
Joo en käytä tiskatessa taikka wc:tänpesiessä mutta kyllä laitan sormukset ihan vaikka ostoksille tai kahville ym.
En sitten yhtään mitään. Itelläni on tällä hetkellä vasta kihlasormus, jossa 0,25 ct yhteensä pieniä timantteja. En osaisi pitää jättimäistä kiveä, mutta kukin tyylillään.
Kaikea sit pillulla saa.