Haluan kyllä parantaa asiat omalta osaltani
Mutta olen luonteeltani sellainen, että odotan miehen tekevän enemmän minun eteeni. Tiedän että se on kamalan väärin ja syntistä, mutta jostain syystä olen vain tällainen... saatan suunnitella poikaystävälle jotain kivaa lahjaa, tai yhteistä tekemistä, mutta en koskaan avaa suutani kysyäkseni mielipidettä, tai oikeasti näe vaivaa sen lahjan hankkiakseni. Olen kai liian tottunut poikaystävän negatiivisuuteen. Joskus yritin kehua häntä suoraan sydämestäni, siis ulkonäköä, mutta poikaystävällä on huono itsetunto ja hän on omasta mielestään ruma. Näin ollen minunkin aito kehuni meni kuin taivaan tuuliin ja jälkeenpäin v*tutti. Ei tee mieli kehua, kun toinen ei usko eikä ilahdu. Ei tee mieli yrittää, kun on varma että toinen keksii jotain negatiivista ja koko idea lässähtää.
Lopuksi kyselisin ideoita (vaikka voi olla etten niitä koskaan ehdota edes) yhteiseen tekemiseen, jolla saisi tunteita kasvamaan ja stressin unohtumaan. Meillä on ongelmana riitojen takia väljähtäneet tunteet (arvatkaa suututtaako ajatella... en ole ansainnut tällaista kaiken jälkeen) ja stressaantunut poikaystävä. Ajattelin leffaa ja hotelliyötä (siis samana päivänä), mutta en todellakaan aio maksaa yksinäni tuollaista hupia. Toisaalta kunnon irtiotto arjesta ja kotoa voisi tehdä terää. Olisi ihanaa olla joskus kokonainen viikonloppu hienossa hotellissa, käydä shoppailemassa ja rentoutua kaikessa rauhassa... Mutta kyllä poikaystävä saisi maksaa puolet tuosta kokemuksesta, enkä tiedä suostuisiko moiseen.