En pysty lopettamaan nauramista: "Ministeriön uusi ehdotus: Postiautot voisivat valvoa tiemaksuja"
Voi vittu tää meininki alkaa olla ihan kuin jostain Pahkasiasta.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Eikö naapurit voisi valvoa pientä korvausta vastaan
Joku webbisivun mistä voi tarkistaa rekkarilla onko maksut kunnossa. Ilmiantopalkkio 200e! Kyllä riittäisi kyttääjiä.
Minä haluan postiin töihin, koska tehtävät ovat niin monipuolisia ja hauskoja. Lisäksi saa ulkoilla, pomo ei hengitä niskan takana ja voin kytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että maapallo on joidenkin ulkoavaruuden olentojen tosi-tv. Ne laittaa meidät kaikkiin surralistisiin tilanteisiin ja katsoo hekotellen, miten ne nyt tuostakin selviää. Trumpin laittaminen presidentiksi oli käsikirjoittajilta ihan loistoveto. Bernerin laitto liikenneministeriksi on sellainen myös. Kyllä naurua riittää universumissa.
Unohtamatta meidän kuulapää -työministeriä.
En todellakaan olisi uskonut tätä koskaan kirjoittavani, mutta Juhan ja Annen sekoiluiden jälkeen Lindström alkaa vaikuttaa ammattimieheltä hallituksessa ja Timo on nousemassa valtiomiesasemaan.
Posti: To boldly go where no man has gone before...Mainokseen Star Trekin tunnusmusiikki
Parempaa! Tämä on PALJON parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Nonii, mihin me enää poliisia tarvitaan, kun posti hoitaa kaiken!?
Poliisi voi ruveta jakamaan postia.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että maapallo on joidenkin ulkoavaruuden olentojen tosi-tv. Ne laittaa meidät kaikkiin surralistisiin tilanteisiin ja katsoo hekotellen, miten ne nyt tuostakin selviää. Trumpin laittaminen presidentiksi oli käsikirjoittajilta ihan loistoveto. Bernerin laitto liikenneministeriksi on sellainen myös. Kyllä naurua riittää universumissa.
Voi kun olisikin vitsi, mutta tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että axl rose alkoi laulaa AC/DC:ssä yms.
Siis tässähän yritetään hakea ihmisten ärtymysrajoja.
Paras ja hauskin ketju aikoihin! 😂 Pakko kysyä mutta ootteko te ihan tavallisia äitejä jotka keksitte näin hauskoja juttuja vai palkattuja käsikirjoittajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta meidän kuulapää -työministeriä.
En todellakaan olisi uskonut tätä koskaan kirjoittavani, mutta Juhan ja Annen sekoiluiden jälkeen Lindström alkaa vaikuttaa ammattimieheltä hallituksessa ja Timo on nousemassa valtiomiesasemaan.
Ihmeiden aika ei ole ohi..! Minä en kuulu kirkkoon enkä ole tippaakaan uskonnollinen, mutta olen viime aikoina huomannut toistuvasti rukoilevani..."Herra, varjele meitä ministerien älynväläyksiltä."
Joskus sitä kaipaa Kari Suomalaista, mutta nykyään moinen poliittisesti epäkorrekti piirtely olisi tietenkin kiellettyä, kuinkas muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku webbisivun mistä voi tarkistaa rekkarilla onko maksut kunnossa. Ilmiantopalkkio 200e! Kyllä riittäisi kyttääjiä.
Tähän perustui neuvostoliitto. Teillähän tuo tietty vähennettäisiin suoraan sossun rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että axl rose alkoi laulaa AC/DC:ssä yms.
Siis tässähän yritetään hakea ihmisten ärtymysrajoja.
Ja Adam "vävypoika" Lambert on Queenin solisti.
Mielenterveyden rajoja tässä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras ja hauskin ketju aikoihin! 😂 Pakko kysyä mutta ootteko te ihan tavallisia äitejä jotka keksitte näin hauskoja juttuja vai palkattuja käsikirjoittajia?
Mä olen ihan tavis mies, senverran nauratti minuakin tämä, että lähti mielikuvitus laukkaamaan :)
Joo heh heh. Vaikka naurattaa, niin en oikeasti halua enää asua Suomessa. Missä vaiheessa asiat alkoivat mennä niin vakavasti pieleen, että nyt ollaan tässä? Muutan mieluummin elähtäneeksi ilotytöksi Moldovaan kuin jatkan tämän omituisen farssin seuraamista paikan päällä. Missä arvokkuus? Näinkö vakaa, turvallinen yhteiskunta tuhotaan päättömällä kouhotuksella?
Postikin oli muuten ennen Postilaitos, sitten Posti- ja lennätinlaitos ja Posti- ja telelaitos. Ja sitten se yhtiöitettiin, ja nimi on vaihtunut välillä Itellaksi ja viimeiseksi Posti Groupiksi. Ydintoiminta täysin hukassa.
Tuossa on tulossa mittavia synergiaetuja.
Posti tuo postin, mittaa verenpaineen, ottaa kuvan sukulaisille, ajaa nurmikon ja tarkistaa, onko auton käyttömaksut kunnossa ja jos ei, niin hoitaa kilvet pois samalla reissulla.
Viimeksi kun kävin postissa ja kysyin, että missä kirjeeni on, niin virkailija vastasi että ei tiedä. Ehkäpä nämä muut hommelit sitten ovat sopivampia. Jos laitetaan postia hoitamaan sellaiset henkilöt, jotka osaavat homman hoitaakin.
Nyt kaikki työttömät, katsotaan moottoriteille. Siellä on paljon tekemätöntä työtä! Metsät voi unohtaa. Aivan varmasti työttömät laitetaan 9€/päivä kökkimään teiden varteen kirjaamaan rekisterinumeroita ylös rikollisilta autoilijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Höpsökö oot??? Kyllä suomalainen valvoo naapuriaan ihan ilmaiseksi. Voi jopa maksaa pikkuisen, jos saa naapurille aiheutettua harmia.
Luodaan joku maksullinen palvelu, jonne voi ilmiantaa naapurin rekkarin, jos epäilee ettei maksut ole maksettu.
Tälläkin tienattais kelpo summa! Suomalaiset ratsaisivat naapureitaan ja duunikavereitaan hullun kiilto silmissä, vähän kuin silloin jossain vaiheessa, kun verotietoja sai maksullisesta numerosta tekstiviestillä. Mitä on pieni kustannus sen rinnalla, että naapurille kopsahtaa enemmän maksettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ei ole tavatonta nähdä postiautoa takaa-ajossa kun havaitsevat laittoman tielläliikkujan.
HAH HAH HAHHAHHAH !!!!!!!!
-TTU NE ON VIISAITA !
Ensimmäinen suomalainen kuussa Postin haalarit päällä. Tähän on tultu.