Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuihtunut seksielämä-mitä piristykseksi?

Epätoivoinen seksihullu
19.01.2017 |

Olemme avomieheni kanssa seurustelleet pian kolme vuotta. Lapsia meillä ei vielä ole. Alussa meidän seksielämämme oli aivan fantastista, niin kuin toki alussa kuuluukin olla. Tätä huumaa kesti noin vuoden. Nyt tässä viimeisen 1,5 vuoden aikana seksin määrä on vähentynyt huomattavasti.

Olen itse äärettömän halukas seksin suhteen. Voisin harrastaa seksiä joka päivä, vaikka kahdestikin päivässä. Nyt meillä on tämä seksin määrä kuihtunut niin olemattomaksi, että mulla on todella epävarma olo. Seksiä on ehkä kerran kahdessa viikossa. Se on mulle ihan liian vähän.

Miehelläni on stressaava työ. Hän tekee pitkiä työpäiviä (tähän syyhyn hän yleensä vetoaakin). Minusta kuitenkin vain tuntuu, että en ole enää tarpeeksi haluttava tai jotain. En itse edes jaksa enää tehdä aloitetta seksin suhteen, koska tiedän että se ei yleensä johda mihinkään.

Olen kyllä puhunut miehelleni tästä asiasta. Hän vain koki sen painostuksena. Mitä teidän mielestänne tässä pitäisi tehdä? Kannattaisiko minun ostaa jotain uusia alusvaatteita? Miten te pyritte ylipäätään piristämään seksielämäänne? Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että mieheni on jotenkin kyllästynyt seksielämäämme.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että nyt saatana panet vähintään kerran viikossa tai vaihdan parempaan mieheen joka viitsii edes panna.

Alusvaatteet eivät auta yhtään 😂

Vierailija
2/2 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi