Miksi se on niin väärin, että mulle ei kelpaa kuka tahansa?
Ja juu, haluan myös romanttisen suhteen, jossa mies osoittaa minulle rakkautta ja minä miehelleni: yllätyksiä, läheisyyttä jne. En todellakaan tyydy olemaan kenenkään käytetty auto. En myöskään aio tehdä yksin kotitöitä. Ja odotan 100 % uskollisuutta.
Olen myös valmis panemaan itseni likoon parisuhteen takia. Mutta käytetty auto en todellakaan aio olla.
Kommentit (20)
Joskus luolamiesaikoina piti tyytyä siihen, mitä oli tarjolla. Joillekuille nykyaika tekee hiukan tiukkaa. :)
Miksi sinulle on ongelma, että joku urpo rutisee netissä naisten kriteereistä?
Jokainen voi ihan vapaasti määrittää toiveensa. Ei ne muille kuulu.
Ei kannata kuitenkaan hirveästi valittaa jos muut ihmiset eivät olekaan niiden toiveiden mukaisia. Heilläkin on omat arvot, tavoitteet ja toiveet. Ei ole kohtuullista alkaa muokkaamaan heistä ja jyrätä heidän unelmiaan.
Jos sitä omaa unelmaa ei löydä niin sitten pitää vaan valita täytyykö vähempään vai jatkaako yksikseen.
Sehän riippuu sitten ihan ihmisestä kumpi vaihtoehto on parempi.
Jokainen saa niin hyvän kumppanin kuin omat rahkeet riittävät. Jos rahkeet eivät omaan rimaan riitä, täytyy olla ilman. Eikö olekin yksinkertaista, kun sen oivaltaa.
Ei se mitään väärin oo. Mut täydellisii miehii voi olla vaikee löytää.
Ei ole väärin vaan pikemminkin oikein. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa naisten "tehtävänä" kun on pitää huoli jälkeläisten tasokkuudesta.
En usko, että KETÄÄN kiinnostaa, ettet sinä ota "ketä tahansa". Valtaosa on jo parinsa löytänyt. Kyse on yleisestä keskustelusta, ei yksittäisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa niin hyvän kumppanin kuin omat rahkeet riittävät. Jos rahkeet eivät omaan rimaan riitä, täytyy olla ilman. Eikö olekin yksinkertaista, kun sen oivaltaa.
Palstan miehiltä tuo on jäänyt oivaltamatta.
Parisuhde tuntuu olevan suurimmalle osalla kaupankäyntiä. Mulle tärkeintä parisuhteessa on rakkaus. Se että vilpittömästi rakastaa toista.
ei siinä mitään pahaa ole. ethän sä itsekään kelpaa kenellekään :-)
Niinpä! Minäkään en ymmärrä miksi TE-toimiston mielestä on väärin, että mulle ei kelpaa mikä tahansa duuni. Pitää olla min. 4000€/kk palkka, siisti sisätyö, oma työhuone ja ilmainen limukone. Olen myös valmis panemaan itseni likoon työn takia
Vierailija kirjoitti:
En usko, että KETÄÄN kiinnostaa, ettet sinä ota "ketä tahansa". Valtaosa on jo parinsa löytänyt. Kyse on yleisestä keskustelusta, ei yksittäisistä ihmisistä.
Paitsi ne miljoona sinkkua pelkästään Suomessa.Katsoin just tanskalaista ohjelmaa, jossa kerrottiin, että Tanskassa on 1,6 milj. sinkkua.
Aikamoinen karuselli parisuhteissa pyörii, joskus sinkku, joskus parisuhteessa. Katsokaapa vaikka suomi24-treffejä, aika moni yli 70v. etsii kumppania! Ja moni löytää. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Naisten käsitys suhteeseen panostamisesta on yleensä miehen raahaaminen mahdollisimman moniin kissanristiäisiin eli täytetään viikon vapaa-aika ihan turhalla ohjelmalla. Suuriin osa miehistä ei katso tätä suhteeseen panostamiseksi.
Ei siinä mitään väärää ole. Ei ole myöskään väärin todeta kyseistä tosiasiaa ääneen, mutta joidenkin mielestä ei saisi.
Olen suurin piirtein samaa mieltä kuin ap. Olen kuulemma liian kranttu, kun en ole solminut parisuhdetta. Usein annetaan ymmärtää, että varsinkin tällaisten jakojäännösten pitäisi olla nöyriä ja tyytyä millaisiin surkimuksiin tahansa. Ja kun antaa pakit sellaiselle "Adonikselle", jolla nenä on vähän ylempänä kuin minun napani, housunpersaukset polvissa, suussa kolme mustaa hampaantynkää ja koko komeuden yllä leijuva etova löyhkä, niin jo kuulee kunniansa. Että tuollainen rumilus, eikä tämä luomakunnan kruunu kelpaa! Jos tarjonta on tuota luokkaa, kuten se usein pienemmillä paikkakunnilla on, niin mieluummin vietän aikani omassa hyvässä seurassa.
Ei nuo ap:n kriteerit olleet edes korkealla. Uskollisuutta nyt varmaan suurin osa vaatii ja rakkautta, jos parisuhteeseen lähtee. Herra isä, miten surkeaan sitä oikein pitäisi tyytyä ettei olisi kranttu? Nimim. N43, jolla nuo asiat parisuhteessa ovat aina täyttyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miehiltä tuo on jäänyt oivaltamatta.
Jos ne sen takia täällä palstailee?
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, haluan myös romanttisen suhteen, jossa mies osoittaa minulle rakkautta ja minä miehelleni: yllätyksiä, läheisyyttä jne. En todellakaan tyydy olemaan kenenkään käytetty auto. En myöskään aio tehdä yksin kotitöitä. Ja odotan 100 % uskollisuutta.
Olen myös valmis panemaan itseni likoon parisuhteen takia. Mutta käytetty auto en todellakaan aio olla.
Tuo ei ole ongelma, vaan se että vaikka väität haluavasi noita asioita, valkkaat silti miehen, joka hakkaa ja pettää sinua. Sitten tulet tänne palstalle kirjoittamaan tarinaa siitä, että miten et saa kuitenkaan lähdettyä suhteesta, mitenkähän sitä oppisi sietämään.
Eli naiset haluavat jotain aivan muuta kuin mitä väittävät haluavansa. Biologia korjaa ylevät ajatukset punakynällä, eikä kukaan mahda mitään.
Koska sulla on niitä vaatimuksia ihan loputon määrä.