Martina "mieheni lepyttelee minua antamalla rahaa"
"Martina myöntää myös, ettei välttämättä tiedä, onko Stefan hänelle se oikea tai uskooko hän edes sellaiseen"
Sanoisinko, että kiva vaimo.
Kommentit (33)
Öö.. "Miehen ei kuulu maksaa naisen velkoja" (mutta äidin kuuluu? :) ja "on ihana päästä shoppailemaan miehen rahoilla" samassa jutussa.. Logiikka?
Hassu Martina :D
No yäk. Miks ketään pitäis kiinnostaa joku Martina? Mitä se niinku on tehny, että se on julkisuudessa?
Mua vituttaa se, että ihmiset laittaa omia mielipiteitään toisten kontolle, esim. "Nainen, joka väittää, ettei nauti miehensä rahojen tuhlailusta, valehtelee." Tuossa vielä käytetään tuollaista retoriikkaa, joka saa ihmiset uskomaan. Martinahan on joku salarakas - miksi sellaisen ylipäätään pitäis olla edustamassa meitä naisia?
Voi harmi. Nainen ostetaan hiljaiseksi. Nainen lopettaa riitelemisen, kun saan jonkun kalliin jutun. Hyvin tavallista -- oma äiti osteli aina kalliita vaatteita, koruja, astioita, jne. riidan päätteeksi.
Jos olisin Martina, häpeäisin julkisuuskuvaani.
Ihan outo ajatus. Olisin itse väittänyt, että nainen nauttii omien rahojen tuhlailusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Nainen ostetaan hiljaiseksi. Nainen lopettaa riitelemisen, kun saan jonkun kalliin jutun. Hyvin tavallista -- oma äiti osteli aina kalliita vaatteita, koruja, astioita, jne. riidan päätteeksi.
Ei mun mielestä ole tavallista ostaa ketään hiljaiseksi. Ei sellaiset riidat ole tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
No yäk. Miks ketään pitäis kiinnostaa joku Martina? Mitä se niinku on tehny, että se on julkisuudessa?
Se oli niinku salarakas.
Onpas siinä ihan helvetin harvinaisen tyhmä ämmä!
Täytyy sanoa että pidin näitä kommentteja tosi outoina. Vaikka noin olisikin, niin miksi se pitää kertoa julkisuuteen?
Kaikki tietää että stefan on petättänyt, eli sanooko Martina tässä että asia on ok myös jatkossa kunhan saan siitä jotain?
En ole yllättynyt siitä, että heidän parisuhteensa on tuota, mutta se yllätti, että hän sanoi sen noin auliisti ääneen. Jotenkin vähän haljua niiden tyttölasten kannalta :/
Minulle tullut hänestä sellainen kuva telkkarin, lehtijuttujen ja blogin perusteella että ajattelee vain itseään.
Piti joskus blogia Seiskan (?) sivulla, ja blogikuvien ja -juttujen mukaan kävi kokoajan kauneushoidoissa, kampaajalla jne. Joku taisi jossain vaiheessa kysellä kommenttiosiossa että eikö vie tytärtään kampaajalle kun tytöllä näytti olevan jossain ponikuvissa ylikasvanut kampaus, vaan näyttää makoilevan itse päivät pitkät kauneuskäsittelyissä. Tuo viesti taidettiin poistaa aika nopsaan :D
Eniten olen yllättynyt Anna-lehden tasottomuudesta.
Montako lasta hänellä siis on ja monenko eri miehen kanssa?
Siinä saa Stefu olla jatkuvasti lompakko auki, niiden Eskon kanssa kuvattujen sarjojen perusteella Martina raivoaa joka asiasta. Sen täytyy olla uskomaton vällyissä, miksi muuten miehet tollasta noita-akkaa kattelis.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta hänellä siis on ja monenko eri miehen kanssa?
1 tyttö Eskolle (exä) ja 1 tyttö Stefanille.
Mua huvitti myös tuo kohta, jossa hän kertoo miten ei millään voinut uskoa, että joku VOI pettää HÄNTÄ. Että muiden kohdalla kyllä ihan ymmärrettävää.. :')
Hyi vittu mitä kukaan näkee tommosessa akassa jonka luonne ja ulkonäkö ihan 0/5? Näyttääkin ihan mieheltä:D
Niin mikä siinä on outoa että mies ostaa lahjoja naiselleen? Varsinkin kun on varaakin ihan reilusti. Ja jos suhteessa on ollut uskottomuutta, on ihan rehellistä sanoa etteivät välttämättä ole oikeat toisilleen tai että suhde tulee kestämään aina. Realismia.
Linkki juttuun: http://anna.fi/ihmiset/julkkikset/martina-aitolehti-mieheni-tietaa-etta…