Martina "mieheni lepyttelee minua antamalla rahaa"
"Martina myöntää myös, ettei välttämättä tiedä, onko Stefan hänelle se oikea tai uskooko hän edes sellaiseen"
Sanoisinko, että kiva vaimo.
Kommentit (33)
Tuskin Stefan jaksaa tuollaista pulkkaa kauaa vetää perässään.
Hämmentäviä kommentteja kyllä. Tulee mieleen, että onkohan tuo Martinan silmissä ylpeyden aihe, tyyliin "olen niin ihana ja arvostettu suhteessani, että saan rahaa ja lahjoja". Ehkä vanhan ajan elätetty kotirouva on hänelle joku ihanne.
Toivottavasti Martina sentään on oikeasti sääsätäväinen omien rahojensa suhteen ja maksaa sitä lainaa jonka hänen äitinsä otti Martinan velkojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta hänellä siis on ja monenko eri miehen kanssa?
1 tyttö Eskolle (exä) ja 1 tyttö Stefanille.
Mua huvitti myös tuo kohta, jossa hän kertoo miten ei millään voinut uskoa, että joku VOI pettää HÄNTÄ. Että muiden kohdalla kyllä ihan ymmärrettävää.. :')
Joo, ja joskus Martina julisti, että Stefan on ainoa kumppani jota hän ei ole itse pettänyt. Martina on varmaan kaikissa suhteissaan kuvitellut olevansa se tasokkaampi, jota palvotaan.
Veikkaisin että 9/10 teistä Martinan haukkujista ottaisi mieheltään rahaa ihan mielellään...
Ei tule mieleen ketään muuta julkkista, joka olisi koko ajan hehkuttamassa rahaa ja materiaa lehdissä. Rahaa, materiaa ja omaisuutta, joka ei ole edes itse ansaittu, vaan pääosin miehen omaisuutta ja mieheltä saatuja armopaloja.
Halvalla lähtee itsekunnioitus. Sääliksi käy tyttöjä, saavat kotoa aika erikoisen käsityksen naiseudesta ja parisuhteesta.
On kyllä noloa seurata, kun joku ei tajua olevansa nolo. Ilmeisesti Martina ei itse ymmärrä, mitä tulee itsestään taas kerran paljastaneeksi, vaan saattaa jopa kuvitella, että vaikuttaa kadehdittavalta. No, rahaa ehkä voikin kadehtia, mutta ei tuollaista "parisuhdetta". Ajatus siitä, että mies tulisi rahatukko kourassa riidan jälkeen ja sanoisi, että kuitataanko tämä näin... Kyllä leuka loksahtaisi ja riita taitaisi saada ihan uudet kierrokset.
Mahtaa kaduttaa että pilasi avioliittonsa Eskon kanssa. Eikös Esko ollut nyt aika kauan Victorian kanssa ulkomailla. Kuvista näkyi miten paljon rakastaa tytärtään. Harmi ettei sama välity Martinasta. Ikävöiköhän edes tyttöään tytön ollessa ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
"Martina myöntää myös, ettei välttämättä tiedä, onko Stefan hänelle se oikea tai uskooko hän edes sellaiseen"
Sanoisinko, että kiva vaimo.
Voi sitä miestä, joka rahansa tuohon amisprinsessaan tuhlaa.
Jos miehelle voittaisi lotossa ja haluaisi teille tarjota sillä matkoja, vaatteita jne hienomman auton ja talon, kuka kieltäytyisi? Käsi ylös nyt! Hiljaista on.....
Martina on alfanaaras joka sanoo asioita joita betanaiset ei uskalla sanoa ääneen.
Ihmettelen, miksi ylipäätään pitää riidellä parisuhteessa, jossa pieniä lapsia. Riidat lienevät vielä suht yleisiä, kun Martina shoppailee aika paljn.
Ihmettelen myös, millaisen riidan toinen osapuoli sopii antamalla rahaa. Sekö asian ratkaisee? Eikö kummallakaan ole mitään periaatteita?
Tuolla tavalla annetaan lapsille kummallinen käsitys ihmissuhteesta ja sen hoidosta.
Millaista perhedynamiikkaa: toinen ostaa toisen mukavaksi. Kumpikaan ei opi eikä kehity.
Mä en voisi nauttia mieheni rahojen haaskaamisesta. Tuntuisi inhottavalta käyttää rahaa jota ei ole mitenkään itse ansainnut. En kyllä nauti koskaan rahan käytöstä. Törsääminen on ahdistavaa.
Tampereella kaikki näyttävät Martti Syrjältä.