Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko

Vierailija
15.03.2006 |

kanssa olet pettänyt puolisoasi? Ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli lupa ja halusin

Vierailija
2/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lupa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en ole koskaan pettänyt miestäni sen 16v. aikana kun ollaan oltu yhdessä. Lähellä on kyllä ollut muutaman kerran, olen suudellut toista miestä ja halunnut hel....isti, mutten koskaan ole edennyt toiminnan asteelle.

Vierailija
4/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelua en laske pettämiseksi vaan ihan seksiä.

T:ap

Vierailija
5/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hetken mielijohteesta ja kovasta panetuksesta johtuen

2 suunnitellusti ja useamman kerran ja yhä edelleen, koska en ole yksiavioinen

ja nyt niitä hienoja kommentteja!

Vierailija
6/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuuna päivänä edes ajatellut pettäväni!!!! Se ei kuulu parisuhteeseen. Jos jompi kumpi suhteessa pettää, pettäjä ei ole vielä valmis sitoutumaan pysyvästi, vaan haluaa vielä lennellä kukasta kukkaan ja katsoa olisiko nurmi vihreämpää aidan toisella puolella. Ja sellainen suhde on tuhoon tuomittu!!!!

Onneksi parisuhteeni toimii loistavasti kaikin puoli. Ja seksielämä kukoistaa intohimoisesti. Ja tiedän ettei puolisoni ole pettänyt eikä varmasti petäkkään minua.

Vierailija
7/8 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan vielä parisuhteessa, kun olet noin määrätietoisesti esittänyt olevasi pettäjä? Ja mitä ihmettä puolisosi ajattelee yksiavioisuudesta? vai onko kenties hänkin samanlainen??????

Vierailija
8/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että kaltaisiani on paljon - eivät vaan tunnusta. törmään usein ravintoloissa varattuihin ihmisiin, jotka ovat valmiita samanlaiseen menoon kuin minä.

elän normaalissa parisuhteessa, jossa on rakkautta ja paljon seksiä. ei vieraat seksikumppanit muuta tunteitani omaa kumppaniani kohtaan.

tämä on vaan elämäntapa, ei sairaus. eikä tää ole kehuskelua vaan fakta.

nro 7