Mitä mieltä Jenni Vartiaisen uudesta seksibiisistä?
(Jos aiheesta on jo ketju, voisitteko laittaa linkkiä.)
Kuuntelin Spotifysta kun tuli mainos. Aika erilainen kuin Jenni on ennen ollut.
Tässä pätkiä lyriikoista:
En haluu tuntee lainkaan häpeää
Kun aion kaikki keinot käyttää
Tuu heti kotiin kohta tapahtuu
Lupaan veroilmotuksen täyttö unohtuu
Tee niin kuin käsken
Anna mun oppia sut kokonaan
Ja sen minkä annat takas saat
Tee niin kuin käsken
Mä oon väsynyt pelkkään hiplailuun
Mikä on sun turvasana
Se minkä alotan nyt niin vien sen loppuun
Vien sut syvemmälle pimeään
Sun ei tarvii pelätä vaik jälki jää
Kiristän köyttä ympärilläs
Lupaan lopuksi vielä mua kiität
Kommentit (33)
Jenni vaikuttaa enemmän subilta kuin dominalta. Vaikuttaa ihan feikiltä koko biisi.
Mikä ihmeen hiplailu? Voisiko olla huonompi sanavalinta tähän biisiin. Ei kai tuota sanaa kukaan käytä mistään aikuisten välisestä eroottisesta kanssakäymisestä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hiplailu? Voisiko olla huonompi sanavalinta tähän biisiin. Ei kai tuota sanaa kukaan käytä mistään aikuisten välisestä eroottisesta kanssakäymisestä?
"Hiplailu" on varmaan ainoa seksuaalisen kanssakäymisen muoto, mihin tämä sikiön näköinen vauvelipoika kykenee Jennin kanssa. Siitä biisin aihekin lähtenyt liikkeelle, että ei oikein tyydytä...:)
http://www.apu.fi/sites/files/styles/content_area/public/article_media/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hiplailu" on varmaan ainoa seksuaalisen kanssakäymisen muoto, mihin tämä sikiön näköinen vauvelipoika kykenee Jennin kanssa. Siitä biisin aihekin lähtenyt liikkeelle, että ei oikein tyydytä...:)
Ja sinä tunnet Jennin ja Eliaksen seksielämän yksityiskohtaisesti? Olet ehkä ollut 3 kimpassa heidän kanssaan kun voit tuollaista väittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tunnet Jennin ja Eliaksen seksielämän yksityiskohtaisesti? Olet ehkä ollut 3 kimpassa heidän kanssaan kun voit tuollaista väittää?
Onkohan tuo poika edes täysi-ikäinen?
Todella laskelmoitua muka-taiteellista voimaannutusfeminismiä, jonka ideana on se, että nainen nykyaikana voi sanoa ihan mitä vaan ja mitä rivompaa niin sen parempi. Eiks nää oo vähän niinku jo nähty?
Jäi muutenkin pahasti Parkkosen Peten varjoon julkaisuajankohtansa takia, joten koko idea tuntuu entistä enemmän matkitulta.
Ja yleensä siis olen jopa pitänyt Jennin musiikista. Tämä vaan ei uppoa, ei sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Todella laskelmoitua muka-taiteellista voimaannutusfeminismiä, jonka ideana on se, että nainen nykyaikana voi sanoa ihan mitä vaan ja mitä rivompaa niin sen parempi. Eiks nää oo vähän niinku jo nähty?
Jäi muutenkin pahasti Parkkosen Peten varjoon julkaisuajankohtansa takia, joten koko idea tuntuu entistä enemmän matkitulta.
Ja yleensä siis olen jopa pitänyt Jennin musiikista. Tämä vaan ei uppoa, ei sitten yhtään.
Hih, mulle tämä uppoaa täysillä koska en ota asioita niin hirvittävän vakavasti. Hyvää menomusaa, paljon parempi biisi kuin Parkkosen vonkuna.
Oli 110% odotettavissa että mammat lyttää Jennin uuden biisin. Muutamasta poistetusta ketjusta löytyi lisäksi jälleen sikamaisen törkeää ulkonäön ja persoonallisuuden solvaamista. Ei mitään uutta auringon alla.
Minusta tämä uusi biisi on aivan samalainen kuin kaikkien muidenkin, liekö sitten syynä tuottaja.
Aiemmat Jennin biisit on jotenkin pysäyttäneet jo ensi kuuntelulla, mutta tää - ylituotettua iskelmäpoppia.
Harmi, koska Jennistä olisi parempaan. Toki tämänkin tehnyt takuuvarmasti omalta osaltaan.
Biisin sanat on ok, mutta jotenkin koin ristiriidan sanojen ja melodian väillä, tai ehkä sittenkin lähinnä tuotanto tökki. Joo tuotanto tökki. Muistutti liikaa muiden iskelmäpoppareiden biisejä siltä osin.
En pitänyt sitten yhtään :( harmi, sillä oon fanittanut jenniä jo vuosia. Biisi oli täysin pettymys. Joku siinä tökkii ja pahasti
Jennillä on aivan riittävästi faneja jotka tykkäävät Instan ja Facen mukaan Turvasanasta, joten ei kaikkien tosiaankaan tarvitse digata. Sama juttu Sannin, Abreun ym kohdalla: toiset tykkää toiset ei.
Onhan toi biisi sata x parempi kuin vaikka se juna juttu. Sanat voi jokainen käsittää omalla tavallaan, ei niin kirjaimellisesti.
Petyin. Tykkään Jennin aiemmasta tuotannosta tosi paljon, mut tää ei iskenyt ja harmittaa. Ärsytti se miesääni taustalla ja se "hei hei hei hu-u-u-u". Toivottavasti tulevalla albumilla on parempia kappaleita, Chisun Ihanakin oli ihan vitun kamala, mutta muut biisit siltä albumilta uppoo kyllä.