Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskishaamu???

18.01.2017 |

Haluaisitteko sanoo oman näkökantanne tähän:
Eka puoli vuotta ei käytetty poikaystävän kanssa mitään ehkäisyä. Mulla on aina ollut vahva tunne etten voi tulla raskaaksi, vaikka joka kierrossa sitä vähän toivon. Ton puolen vuoden aikana siis tuli monesti tehtyä testejä enkä koskaan minkäänlaista haamua tai viivaa oo niihin saanu ja nopeesti testin teon jälkeen menkatki alkanu jos on olleet myöhässä. Nyt käytettii hetki kortsua muista syistä ja tää kierto taas menty ilman. Laskeskelin että just ennen ovulaatiota jätettii kortsu pois. En oo mitenkään erityisesti tutkaillu oireita koska en halunnu toivoa liikaa. Oon kuitenkin palellu todella paljon, kotona pitää olla aina viltin alla vaikka yleensä tuntuu että meidän koti on ku sauna, lämmöt ollu korkeella, nuhaisuus aivan yhtäkkiä, ihmeellisiä itkukohtauksia ihan pienistä asioista, pinna ollut todella kireellä. Kaikki noi voi olla pms myös, mut jotenkin ollu tosi paljo vahvempana ku yleensä. Lisäks menkat nyt päivän myöhässä. Tein tänää aamulla raskaustestin joka näytti negaa, joten heitin samantien roskiin enkä jääny tutkaileen niinku joskus aiemmin. Nyt pari tuntia sit oli pakko vielä kattoa ja siihen oli ilmestyny haalea viiva, jonka kuitenkin selvästi erotti. Näitä samoja testejä oon melkeinpä aina käyttäny, eikä oo koskaa roskishaamuakaan tullut.

Menkkoja ei vieläkään näy, olisko mahdollista että olisin silti raskaana? Testiä en pääse nyt enkä välttämättä huomennakaan ostaan, mutta ois kiva kuulla muiden kokemuksia roskishaamuista!

Ja piti vielä lisätä, että nännit olleet arkana, mitä mulla ei oo koskaan ollut ennen menkkoja. Joskus ovulaation aikaan on ollut päivän pari arkana, mutta menkkaoire se ei mulla koskaan oo ollut 🤔

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla