Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistan psykopaatin?

Vierailija
18.01.2017 |

Olen tapaillut erästä miestä ja olen alkanut epäilemään häntä psykopaatiksi.Manipuloi ja arvostelee,en ole missään hyvä.Hurmasi aluksi ja nyt käytös on muuttunut.Luulen,että olen rakastunut häneen,olen jo ihan koukussa häneen.Jos liikumme jossain hän vain flirttailee kauniiden naisten kanssa.Tuntuu,etten ole enään mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi ja käske kohtelemaan sinua kunnioittavasti. Jos närkästyy ja käy vaaralliseksi niin psyko se on. Mistä te näitä oikein löydätte?

Vierailija
2/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään noin nopeasti.

Mies vaikuttaa ihan tavalliselta mulkulta, heivaa äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista hampaista.

Vierailija
4/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso montako ihmisen päätä hänellä on täytettynä seinällä. Jos yli kolme, niin on psykopaatti. 

Vierailija
5/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikea, taitava psykopaatti, hurmausvaihe olisi kestänyt pidempään. Olisit jo niin syvällä että lähteminen tuntuu mahdottomalta vaikka alkaisitkin vähitellen nähdä ettei kaikki taida olla ihan kohdallaan. Miehesi saattaa olla narsistinen mutta ei ilmeisesti erityisen "hyvä" tuossa manipuloinnissa, kun kerran näet hänen lävitseen. Kävele pois äläkä katso taakse. 

Vierailija
6/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jalkoväliin. Jos sieltä löytyy pippeli, niin ei ole psykopaatti. 

Vierailija
7/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene.

Ihminen joka tekee sulle noin ei ole kiintymyksesi arvoinen.

Sit kun olet eronnut niin onkin aika pitkän, syvän ja tarkan itsetutkiskelun: miksi haksahdit moiseen, ja mitä tehdä ettei niin käy uudestaan?

Vierailija
8/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se Pekka Seppänen vai Michael Penttilä?

Vierailija
9/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti on aika taitava ihmissuhdepelaaja ja manipuloija, sellaisen kanssa olisit nopeasti naimisissa ja parin-kolmen lapsen äiti, toisinsanoen sinut sitoutettaisiin nopeasti jonka jälkeen vasta alkaisi todellinen minä näkyä. Hän tosiaan saisi sinut uskomaan että olet tyhmä, huono ja ruma, et pärjää yksin, et osaa mitään, olet huono äiti, hänkin on kanssasi lähinnä enää säälistä vaikka ottajia olisi.. seläntakana hän toki pettäisi sinua ja pikkuhiljaa eristäisi sinua suvustasi ja ystävistäsi mustamaalaamalla puolin ja toisin. Ennemmin tai myöhemmin alkaisit itsekin uskoa tähän lööperiin. Jaa mistäkö tiedän? Omakohtaista kokemusta. Eikä hän jätä minua todennäköisesti koskaan rauhaan.

Vierailija
10/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatian kriteerit täyttävät noin 1-2% ihmisistä. Psykopatia siis on antisosiaalisen luonnehäiriön vakavin muoto, jos oon oikein ymmärtänyt.

Vierailija
11/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on poliitikko tai johtavassa asemassa.

Vierailija
12/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinä et tunnista psykopaattia. Psykiatrian ammattilaisillekin se voi olla vaikeaa, ja osa jää tunnistamatta.

Psykopatia on harvinaista, mutta psykopaattiset piirteet ovat tavallisempia. Muut persoonallisuushäiriöt ja muuten vaan veemäiset luonteenpiirteet ovat vielä yleisempiä. Tietyt termit menettävät merkityksensä, kun maallikot viljelevät niitä perusteettomasti.

Mielestäni et tee mitään sillä tiedolla, onko miehellä aidosti psykopaattisia piirteitä. Tärkeintä on oivaltaa, että tuollaista käytöstä ei pidä sietää - oli syy mikä tahansa.

Vierailija
13/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla on hienoja piirteitä jos jättää epäempaattisuuden, aggressiivisuuden ja impulsiivisuuden pois laskuista. Silloinhan he ovat aivan kuten minä. 

Vierailija
14/14 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kaikki psykopaatit mitään hurmaavia Hannibaleja ole. Osa on täysiä sekopäitä, jotka eivät tiedä miten päin olla. Osa kuvittelee suuria itsestään, ja pääsevät eteenpäin vain kun eivät tajua miten idioottimaisia ovat. Psykopaatit kun eivät kaikki todellakaan ole älykkäitä. Tunnen vain yhden miehen, joka aika todennäköisesti on psykopaatti (pahoinpiteli rankasti vaimoaan ja lapsiaan vuosikaudet, oli linnassa sen takia; on erittäin lipevä nuoleskelija niitä kohtaan, joista kuvittelee olevan hyötyä, ja hassua kyllä oli nuorena todella komea). Käy kylmät väreet kun hän lyöttäytyy samaan seuraan jauhamaan skeidaansa.

Mutta kuten sanottu psykopaatin tunnistaa lähinnä koulutettu henkilö, joka osaa arvioida oikein ihmisen käytöksestä ja tämän vastauksista empatiakyvyttömyyden.

Ja kuten sanottu AP, kundisi kuulostaa täydeltä mulkerolta, joten heivaa jeppe mäkeen. Millainen liero vonkaa muita naisia ollessaan naisystävänsä kanssa ulkona? Ja sanon tämän siis miehenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän