Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoveli valvoo

Vierailija
18.01.2017 |

Luin muutama viikko sitten Orwellin 1984-kirjan ja ihan nauratti, koska Bernerin autoverouudistukset, seurantalaitteet ja kaikki muu kyykyttäminen voisivat omana lukunaan olla osa tuota kirjaa ja lukija vain naureskelisi dystopialle. Mutta ei, tervetuloa Suomeen. Jos jossakin on tietoa mielenosoituksista tai muusta, niin vinkatkaa tähän ketjuun. Minä aion osallistua kaikkeen mahdolliseen, koska VITUTTAA niin helvetisti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin kirjan pari vuotta sitten ja olin silloin sitä mieltä, että onpa ajankohtainen kirja. Viime aikoina tullut usein mieleeni kohtia kirjasta ja mielestäni jokaisen kuuluisi lukea tämä teos.

Vierailija
2/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asia ei ole kansan päätettävissä. Eliitti vie ja lammas vikisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylen haltuunsa saaman esityksen mukaan Suomeen perustettava liikenneverkkoyhtiö ei saisi edellyttää kuluttajan tai ajoneuvon paikantamista. Kilometripohjaista ja paikantamiseen perustuvaa maksumallia saisi tarjota vaihtoehtona, mutta se vaatisi asiakkaan suostumuksen."

Ja nyt buhahaata, alapeukkua ja uutisen kiistämistä, kiitos!

Vierailija
4/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä ryhmä Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan järjestää suurimmat mielenosoitukset. Seuraa sieltä. Voit liittyä myös paikallisryhmään. Eipä sillä että hallitus olisi korvaansa lotkauttanut vielä millekään protestille. 

Vierailija
5/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on paljon aikaa kun luin sen orwelin tulevaisuus vision. Joskus kultaisella kasarilla kun olin lapsi, teini ja lain mukaan aikuinen. Kännykät kertoo paljon, jopa liikaa. Yksityisyys on mennyt tosi huonoksi. Sitten on myös kääntöpuolia että iskuja on jäänyt tekemättä kun joku on kuvannut epäilyttävää touhua.

Oikeus yksityisyyteen ja turvallisuus ovat vs juttuja. Jokin raja on mukamas mutta eihän sitä noudata oikeastaan kukaan. Tavista ei kiinnosta ja tiedusteluorganisaatioita kiinostaa ja tietenkin rikollisia kiinostaa. Netti muodossa tai toisessa tulee olemaan se missä kaikenlainen kauppa käy. Valvontaa sinne lisätään koko ajan. Mikä sitten on se mikä sallitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä