G: Minkä maalainen on rakkain ystäväsi/ läheisesi joka ei ole kantasuomalainen?
Kommentit (69)
Kaksi rakkainta ystävääni (en osaa asettaa toista toisen edelle) ovat toinen ranskalainen ja toinen virolainen. Perheessä/lähisuvussa kaikki ovat kantasuomalaisia.
Ei ole "rakkainta" ulkomaalaista ystävää, mutta sanon nyt thaimaalainen nainen, jok on työkaverini. Hän kantaa viikoittain meille suomalaisille kokkaamaansa thaimaalaista ruokaa. Juuri tällä viikolla hän teki Pad thai nimistä ruokaa, joka oli niin uskomattoman hyvän makuista, että laitoimme hänelle tilauksen tulemaan. Lisäksi hän monesti yllättää tuomalla esim. jäätelöä ja banaaneja, jotka hän on aamuneljältä itse friteerannut. Muutenkin tosi elämäniloinen ja hassu persoona. Suomalaisen miehen kanssa on.
Ei nyt ihan mene tähän mutta.. Täysin suomalainen mutta tullut 4 vuotiaana Kolumbiasta. Ei osaa Espanjaa kun muutaman sanan.
Puoliksi intialainen 20v nainen ja iranilainen 22v mies.
Italialainen on yksi parhaista ystävistäni :)
Minkä palkinnon saan? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliksi itävaltalainen ja puoliksi italialainen.
Anna kun arvaan; äidit ovat suomalaisia?
Öö miksi olisi? Tuo paras ystäväni on siis puoliksi itävaltalainen ja puoliksi italialainen niin kuin sanoin aiemmin. Eli rautalangasta vääntäen, isä on itävaltalainen ja äiti on italialainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iranilainen. Pääsi pois Iranista kun pääsi opiskelemaan Ruotsiin (tavattiin mun vaihdon aikana) ja nyt hän on töissä ja elää hyvää elämää eikä hänen enää ikinä tarvitse palata Iraniin :)
Kerro lisää :)
Mitä haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iranilainen. Pääsi pois Iranista kun pääsi opiskelemaan Ruotsiin (tavattiin mun vaihdon aikana) ja nyt hän on töissä ja elää hyvää elämää eikä hänen enää ikinä tarvitse palata Iraniin :)
Mitä haluat tietää?
Mitä vain. Jotenkin tuo mitä kirjoitit oli vain niin ihanasti sanottu. Tuntuu, että hän on sinulle tärkeä.
Ruotsalainen ja toinen on puoliksi jenkki.
Hän on suomalainen, muttei kantasuomalainen. Kiinalaiset juuret ja siellä syntynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat tietää?
Mitä vain. Jotenkin tuo mitä kirjoitit oli vain niin ihanasti sanottu. Tuntuu, että hän on sinulle tärkeä.
Hän on ihana ja sydämellinen :) Kertoi kaikkia kauheuksia Iranista, kuinka mm. lapset viedään katsomaan aamuviiden hirttämisiä ja muuta mukavaa... ja kuinka miesten tapailu on aivan mahdotonta kun ei voi julkisesti pussailla tai kulkea yhdessä. Mutta vikahan on siis Iranin valtaapitävissä, ja siksi hän halusi pois, vaikka ikävöikin kovasti kotimaatansa (kannattaa googlettaa Iran, aivan mielettömiä maisemia!) ja iranilaista ruokaa yms.
Mieheni on yhdysvaltalainen, joten on rakkain ja läheisin.
Virolainen kaikkein läheisin. Muita ystäviä Saksan turkkilainen ja saksalainen
Kiinalainen