Joutuuko Axl Smith poseen? Saako koppia?
häkki heilahtaa? Kakolan koppiinko hänet viedään vaarallisten vankien joukkoon?
Kommentit (14)
Jos rahulia löytyy niin ei. Korvausvaateet esitetty.
Ei saa, ehdollista ja sakkoja kotkeintaan. Ehkä niitä vahingonkorvauksia lisäksi.
tästä ei rahalla selviä! Tämä on ennakkopäätös! On opiksi muillekkin että ei salakuvata yhtään mitään tässä maassa!
joutuu ketjuissa kaltereiden taakse minne kuuluukin!
Häkki heilahtaa ja joutuu tiilenpäitä lukemaan leivättömän pöydän ääreen.
Saa ehdolista ja joutuu maksaaan korvauksia..ollaanhan nyt lepsusuomessa.
toivottavasti ei, vaan NUSSIHOMMAT saa jatkua entiseen malliin.
Ei se mitään linnaa saa eikä sillä ole sinänsä mitään väliäkään. Enemmän minua kiinnostaa se, että ketä siihen whatsapp-rinkiin on kuulunut. Nimet julkisuuteen, varsinkin jos/kun on julkkiksia. Mätäpaiseiden on aika puhjeta.
Vierailija kirjoitti:
Jos rahulia löytyy niin ei. Korvausvaateet esitetty.
Rangaistus on eri asia kuin korvaukset, ei ne sulje toisiaan pois.
Itse veikkaan että saa lyhyehkön ehdollisen tuomion ja sakot, plus määrätään maksamaan muutaman satasen korvauksia uhreilleen, lähinnä niille joiden videoita on levitellyt muille. Lisäksi oikeudenkäyntikulut/todistelukustanukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään linnaa saa eikä sillä ole sinänsä mitään väliäkään. Enemmän minua kiinnostaa se, että ketä siihen whatsapp-rinkiin on kuulunut. Nimet julkisuuteen, varsinkin jos/kun on julkkiksia. Mätäpaiseiden on aika puhjeta.
huhutaan että siinä whatsapp-ringissä olisi ollut suosittuja suomalaisia räppäreitä tai laulajia... Tiedä sitten millainen ryhmä ollut kyseessä, eihän ne muut kontrolloi mitä joku Axl sinne suoltaa. Mutta jos on naurettu mukana videoille niin hyi että.
Vierailija kirjoitti:
joutuu ketjuissa kaltereiden taakse minne kuuluukin!
Älä unohda että eletään maassa jossa sarjahukuttaja saa rauhassa odotella tuomiotaan kotona.
Syyttäjä ei vaatinut ehdotonta, joten ei joudu häkkiin.
Kuinkahan paljon herralle kertyy maksettavaksi oikeudenkäyntikuluja, kun uhreja on kuitenkin noin iso määrä, kymmeniä...saattaa kirpaista paljon enemmän kuin lyhyt tuomio tai sakot.
saa kuritushuonetta!
loppuu tuo peli tyttöjen kanssa siihen!