Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpilätkässä varattuun naiseen -- miten unohdan hänet?

Vierailija
18.01.2017 |

Olen aivan rakastunut, ehdin jo nolata itseni hänen silmissään ja tunne ei ole molemminpuolinen. Haluaisin vain pystyä unohtamaan hänet. Mutta miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee ohi. +Hyvin harvoin ihmiset on haaveiden arvoisia. Kaikki on niin iiihanaa etäältä katsottuna.

Vierailija
2/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nolasit? Jos nainen on kaunis ja tottunut aloitteisiin, hän tuskin ajattelee sua pahalla. Pisteet rohkeudesta! Yli pääsee sillä ettei ole missään tekemisissä ja pidättäytyy ajattelemasta häntä. Eipä sekään tosin mikään oikotie ole, nämä jutut vie aikaa.

Vierailija
4/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saat sen unohdettua kun ajattelet jotain hemaisevaa vapaata sinkkua.

Vierailija
5/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-ihastus ei mene välttämättä ohi koskaan, mutta satunnaiset ihastukset ovat ihan tusinatavaraa. Olet luultavasti ihastunut vain mielikuvaan tästä ihmisestä ja et tunne häntä paremmin.

Vierailija
6/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että se on VAIN tunne.

Vierailija
7/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nolasit? Jos nainen on kaunis ja tottunut aloitteisiin, hän tuskin ajattelee sua pahalla. Pisteet rohkeudesta! Yli pääsee sillä ettei ole missään tekemisissä ja pidättäytyy ajattelemasta häntä. Eipä sekään tosin mikään oikotie ole, nämä jutut vie aikaa.

Hän on todella kaunis, mutta itseäni reilusti vanhempi, joten hän ehkä yllättyi tunteistani. Hän otti nimittäin sen mun ihastumiseni vähän huonosti. :/ Siis olen muuten ihan ok-tyyppi ja ok-näköinen, mutta se mun ihastumiseni ilmeni vähän epätavanomaisessa tilanteessa ja töksäytin sen asian tosi typerästi ja lapsellisella tavalla. Pyysin heti silloin anteeksi, mutta hän oikeasti pahastui sitä kovin. :( Itseäni harmittaa ja nolottaa, sillä pidän hänestä edelleenkin todella paljon. Mutta myönnän sen, että mun olisi vain pakko unohtaa hänet.

Vierailija
8/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki luonne

Vierailija
9/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu, tämä on vain elämää. Kyl se siitä

Vierailija
10/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastui? Tuskinpa vaan, olet vain tehnyt virhetulkinnan hänestä mitä todennäköisimmin.

Mutta itse asiaan, niin se vain unohtuu ja muutaman viikon päästä ihmettelet, miten olet voinut häneen olla ihastunut. Jos ite oot vapaa, niin muihin naisiin vain tutustumaan.

Vierailija
11/11 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahastui? Tuskinpa vaan, olet vain tehnyt virhetulkinnan hänestä mitä todennäköisimmin.

Mutta itse asiaan, niin se vain unohtuu ja muutaman viikon päästä ihmettelet, miten olet voinut häneen olla ihastunut. Jos ite oot vapaa, niin muihin naisiin vain tutustumaan.

Siis hän melkein suuttui ja oli vihainen ja hieman syyllistäväkin mua kohtaan. Olin ihan palasina sen tilanteen jälkeen ja olin kahden vaiheilla, jaksanko enää edes elää. Ois ollut niin helppoa vain hypätä junan alle sellaisilla fiiliksillä. Olin ihan turta, rikki ja fiilis oli aivan lyijynharmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän