Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovitte, että tapaatte miehenne kanssa kaupungilla, hän tulee sinne suoraan töistä, sinä kotoa. Laittaudutko?

Vierailija
18.01.2017 |

Olette menoissa syömään, leffaan, jonnekin näyttelyyn tms. Sinulla on aikaa kotona laittautua, eli teetkö niin? Huolellinen meikki, hiukset, kivojen vaatteiden valinta?
Vai vedätkö vain takin niskaan ja menoksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Minusta on kiva mennä ikäänkuin treffeille oman miehen kanssa.

Vierailija
2/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laittaudun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai laittaudun. Mä lähden ainoastaan salille ja lenkille tyylillä takki niskaan ja menoks :D sillonkin katson kyllä peiliin ainakin kerran ennen lähtöä.

Vierailija
4/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai ravintolaan saatan meikata mutta esim. leffaan en. Hiuksia en ikinä laita koska en osaa ja hienoja vaatteita en omista.

Vierailija
5/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laittaudun.

Vierailija
6/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei? Tottakai laittaudun!

Vierailija
7/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin lähden laittautumatta ulos kuin lenkille tai kotipihalle. Joskus harvoin ruokakauppaan. Samoin mies. Aina laittaa tukkansa ja siistii partansa, ei todellakaan lähde missään kotiverkkareissa kaupungille tai kylään.

Kyllä me miehen kanssa halutaan molemmat näyttää hyvältä myös toistemme silmissä, samoin ihan ihmisten ilmoilla muutenkin.

Vierailija
8/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun aina kun lähden johonkin. Vaikka menisin yksin. Jos tapaan mieheni, niin laittaudun vielä ehkä vähän paremminkin.

Vierailija
9/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaudun aina kun lähden kaupungille.

Vierailija
10/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö nyt jotenkin vaikuttaa se, mitä joku tuntematon tekisi? No eipä ihme, tällä palstallahan kysellään lasten nimetkin toisilta, kun ei osata elää omaa elämää. Uskomatonta.

Vierailija
11/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun aina. Haluan, että mieheni on minusta onnellinen.

Vierailija
12/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin tilaisuuksiin laittaudun. Vähän nauratti kyllä viime viikolla, kun haettiin meille uusi astianpesukone. Miehellä oli puku ja villakangastakki päällä. Minulla toppapuku. :)

Vierailija
13/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudun aina. Haluan, että mieheni on minusta onnellinen.

Sama. Haluan että hän tavallaan "yllättyy" vaikka toki tietää miltä näytän laittautuneena.. Yleensä sanookin jotain "vau, oletpas kauniina!"

Vierailija
14/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tuo laittautuminen? Eikö jokainen suht tavallinen nainen vilkaise peiliin ennen lähtöä, meni sitten miehen kanssa tai ystävien. Mutta vastaan kysymykseen että ei, en laittaudu. Olen jo aamulla meikannut ja laittanut hiukset, minulla on erikseen kotivaatteet, jotka vaihdan toisiin vaikka vain mennäkseni kauppaan, joten enpä elokuvien takia tee mitään erityisiä valintasessiota. Mieheni tavatessani olen tyylikäs ja siisti, en erityisen näyttävästi ja huomiotaherättävästi pukeutunut. Näytämme molemmat siltä, että olemme töissä jossain toimistossa ja töiden jälkeen lähdössä ottamaan yhdet tai sinne elokuviin.

WAU-efektin säästän varsinaisiin iltamenoihin.

Vierailija
15/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksistä riippuen lähtisin. Todennäköisesti laittaisin vaan pipon päähän.

Vierailija
16/16 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu. Mies pitää mua söpönä ilman meikkiä. Tykkään itekin olla ilman.