Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako ssri lääkkeet muissa viinanhimoa?

Vierailija
17.01.2017 |

Ilman lääkitystä en mieti alkoholia enkä juo ollenkaan mutta lääkityksellä mun tekis mieli tissutella. Kun ei saa hyvänolon tunnetta oikeen mistään niin tekis mieli riipasta se pullosta ja toisaalta tuntuu ettei se ahdistaiskaan niinkun normaalisti vaikka veteliskin kännejä. Mikään ei tunnu miltään ja kaikki on hälläväliä. Kuulostaako tutulta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutti aikoinaan mutta muuten ei kuulosta tutulta.

Vierailija
2/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä joo, tai oma viinanjuonti lisääntyi kun oli ssri lääkitys. Nyt kun lopetin lääkkeet kk sitten niin ei ole pahemmin viina maistunut ja muutenkin on parempi ote elämään. Jaksan tehdä muutakin kuin maata sohvalla perse homeessa herkkujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to life.

Ainakin krapulassa tuntee elävänsä, harmi vaan, että se olotila haihtuu ajan kanssa.

Vierailija
4/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sillä kuurilla tosiaan juoda?

Vierailija
5/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke? Osassa lääkkeistä vaikutukset ruokahaluun(nostava/laskeva) ja osassa myös yllä mainitun kaltaisia sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi päinvastoin, en pystynyt juomaan oikeastaan yhtäkään annosta ssri-lääkityksen aikana koska tuli heti liian humalainen olo. Ekasta kaatokänniin, juu ei kiitos. Ei ne lääkkeet mulle sitten muutenkaan sopineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä