miehelläni on toinen nainen
No joo, paljastui viestittelyn ja puhelujen jälkeen että naispuolinen ystävä on kuin onkin rakastajatar miehelleni. Viidenkympin villityksenä on vuoden pitänyt epäsäännöllisen säännöllisesti yhteyttä noin 10 vuotta nuorempaan naiseen, joka myös naimisissa ja kaksi alaikäistä lasta miehensä kanssa. Miten tilannetta aloittaisin läpikäymään, hyvät neuvot kultaakin kalliimpia nyt.
Kommentit (19)
Ah, "toinen nainen". AV:n klassikko!
Jotenkin säälittävää kaikilta osapuolilta. Tämän vuoksi monet kulttuurit haluavat pitää todella tiukkaa seksimoraalia. Joko palkitset pettäjän silittämällä ja haukkumalla naista tai sitten hankit itsekunnioituksen ja jätät miehen.
Tuollaisia miehet ovat.
No nyt kun jäivät kiinni, niin homma on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. 50 villitys menee ohi parissa vuodessa, on turha lopettaa liittoa jos se muuten on hyvä. Meillä hormonimyrskyn laannuttua liitostamme tuli vieläkin parempi!!
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmottaisin naisen miehelle asiasta aivan ensimmäiseksi. Keskustelisin miehen kanssa asian pohjamutia myöten, jonka jälkeen pitäisi yhdessä päättää mitä tehdään eli onko samat halut vai eri. Haluaako mies vielä yrittää, haluatko sinä vielä vai ero??
Ei kai naisen miehen kanssa kommunikointi sinulle kuulu vaan toiselle naiselle. Toisekseen, mitään pohjamutia tuossa kannata tonkia. Päätös siitä miten jatketaan ja eteenpäin. Turha jäädä vatvomaan menneitä, eteenpäin vain kuin se kuuluisa mummo hangessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää kaikilta osapuolilta. Tämän vuoksi monet kulttuurit haluavat pitää todella tiukkaa seksimoraalia. Joko palkitset pettäjän silittämällä ja haukkumalla naista tai sitten hankit itsekunnioituksen ja jätät miehen.
Tuollaisia miehet ovat.
Olihan se toinenkin naimissa. Eli tuollaisia naiset ovat.
Toinen nainen ja hänen puolisonsa eivät kuulu sinulle millään tavalla. Ainoa joka sinua on pettänyt, on miehesi. Vain sinä itse sen voit tietää, oletko valmis jättämään asian taakse ja jatkamaan suhdettanne vai onko ero ainoa vaihtoehto. Miehesi on joka tapauksessa ainoa, jonka kanssa sinun pitää tilannetta "läpikäydä".
Olen pahoillani, tuo on hirveä tilanne. Itse erosin aikanaan lasteni isästä vastaavan tapauksen jälkeen. Ei sen käsittelyyn auta oikein muu kuin aika. Valehtelu oli pahinta, koska kukaan muu perheessä ei ehtinyt valmistautua eroon. Siinä kaatuu sitten kaikki asiat päälle samalla. Pelkästään erojärjestelyt elämänmuutoksineen on rankkoja itselle ja lapsille. Ensimmäisen puoli vuotta sujui itselläni aika huonosti, valvoin yöt ja olin ahdistunut kaikesta tulevasta. Pakko oli kuitenkin pärjätä lasten takia. Kyllä kaikesta aina silti suoriutuu joten kuten ja jonakin päivänä taas huomaat että aurinko paistaa. Pidä eduistasi huolta, päätit sitten tehdä mitä tahansa!
Ilmoita heti ämmän miehelle ja nauti!
Yritä saada joku selitys miksi? Onko ollut alusta asti suhde vai ajauduttu ystävyydestä suhteeseen? Kestätkö kuulla mitä kaikkea on tehty, tapahtunut ja tietääkö toisen naisen aviomies? Taustoita tilannetta ja keskustele, sinä päätät jäätkö liittoosi vai lähdetkö ja tietysti jääkö miehesi vai onko lähdössä. Onko teillä lapsia? Voimia arkeesi!
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen ja hänen puolisonsa eivät kuulu sinulle millään tavalla. Ainoa joka sinua on pettänyt, on miehesi. Vain sinä itse sen voit tietää, oletko valmis jättämään asian taakse ja jatkamaan suhdettanne vai onko ero ainoa vaihtoehto. Miehesi on joka tapauksessa ainoa, jonka kanssa sinun pitää tilannetta "läpikäydä".
Toki ap:n tulee "läpikäydä" tilanne ainoastaan petollisen miehensä kanssa avioliittonsa osalta, mutta kyllä hänellä on moraalisia velvollisuuksia muitakin kuin aviopuolisoaan kohtaan. Ehdottomasti, jos toisen naisen puoliso elää petoksessa, ap:n moraalinen velvollisuus on kertoa hänelle. Muuten hän tulee osalliseksi vääryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia miehet ovat.
Olihan se toinenkin naimissa. Eli tuollaisia naiset ovat.
Eli siis tuollaisia naimisissa olevat ovat. Sukupuolesta riippumatta.
Ensiksi ilmoitus naisen miehelle, vaikka ei olekaan ap:tä pettänyt. Jos ei naisen kotona aloiteta samanlaista "puhdistusta", on hän ap:n miehelle edelleen se salainen houkutin, jolle voi murheensa kertoa, joten hakevat vain lohtua toisistaan ja homma jatkuu. Nämä kaksi erotetaan heti, ja aletaan selvittää jatkoa. Siitä se lähtee. Ja ap:lle lujia hermoja ja kireitä siimoja. Pidä puolesi, kiima on mahtava voima!
Mistäs tiedät jos sillä toisella naisella onkin avoin suhde?
Minkäs teet. Ihmiset ajattelee vaan itteensä.
Siis minkä takia ei saisi kertoa naisen miehelle? Pettäjiä ilmeisesti liikenteessä, kun vaaditaan ettei saisi kertoa, koska asia ei ole ap:n asia. Kyllä varmasti on myös ap:n asia, kun hänet on tilanteeseen vastein tahtoaan sotkettu! Jos petät puolisoasi niin otat tietoisen riskin, että joku käräyttää sinut suhteen paljastuttua. Mitäs petät, jos pelkäät jääväsi kiinni?
Heti ensimmäisenä otat yhteyttä tämän naisen aviomieheen ja kerrot hänelle. Hänelläkin on oikeus tietää. Sinun ei myöskään tarvitse salailla pettäjien puolesta mitään. Kerrot vaan rohkeasti lähipiirimme ihmisille tilanteesta. Sinä tarvitset kaiken tuen ja empatian. Nämä kaksi pettäjää ansaitsevat kaiken paheksunnan ja on vaan hyvä, että näiden petäjien moraalin taso paljastuu myös muille.
Älä myöskään koe turhaa häpeää tilanteesta. Häpeä kuuluu pettäjien kannettavaksi. Voimia ja kaikkea hyvää sinulle! Älä menetä uskoasi ihmisiin näiden kahden idiootin takia. On tässä maailmassa vielä rehellisiäkin ja moraalisia ihmisiä! Selviät varmasti!
Toisen naisen aviomies tietää ja heillä jo ero vireillä. Vastausta kysymykseen miksi en ole vielä saanut, tiedän jo jotakin mitä ovat tehneet ja tapahtunut eli fyysisen kanssakäymisen ja syvän henkisen yhteyden olen kuullut. Kyllä meillä on kaksi aikuista lasta, yhteistä taivalta 30 vuotta ja yksi lapsenlapsikin. Olen kallistumassa eron suuntaan, kun mies tuntuu olevan lähdössä toisen matkaan enemmän kuin jäämään tähän. Ap
Minä ilmottaisin naisen miehelle asiasta aivan ensimmäiseksi. Keskustelisin miehen kanssa asian pohjamutia myöten, jonka jälkeen pitäisi yhdessä päättää mitä tehdään eli onko samat halut vai eri. Haluaako mies vielä yrittää, haluatko sinä vielä vai ero??