Keski-ikäiset feministit ovat naisten pahimpia arvostelijoita
Harmi, kun luulin että olisivat ennemminkin tukijoita. Ilmeisesti ainoita, joilla on jatkuvasti aikaa oleilla palstalla..
Kommentit (19)
No en kyllä arvostele muita kuin palstan miehiä, jotka jatkuvasti kertovat, millaisia naisten pitää olla, miten heidän pitää käyttäytyä ja varsinkin, miten naiset saavat harrastaa seksiä.
Ei pidä paikkansa. Olen aina ystävällinen muille naisille, tuen naisia, nuoria ja vanhoja. Nuoria varsinkin. Toivon, etteivät he keskity liiaksi ulkonäköönsä vaan kehittävät itseään.
Kukaan ei ole niin inhottava naisia kohtaan kuin kiltti ja kunnollinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Olen aina ystävällinen muille naisille, tuen naisia, nuoria ja vanhoja. Nuoria varsinkin. Toivon, etteivät he keskity liiaksi ulkonäköönsä vaan kehittävät itseään.
En väitä, että kaikki, mutta hyvin selväksi on käynyt että useat.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehet ovat kiltimpiä ja tukevat naisia enemmän. Nuoret naiset ovat toisia naisia kohtaan ok, mutta vanhemmat ovat myrkyllisiä manipulaattoreita
Keski-ikäisistä feministeistä suurin osa on naisia. Arvostelevat siis itseään?
Kommentti ilman perusteluja ei ole edes mielipide vaan provokaatio.
No voisin kyllä kyseenalaistaa, ovatko sellaiset toisia naisia (tai miehiä) lyttäävät, vähättelevät ja arvostelevat ihmiset feministejä alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
No voisin kyllä kyseenalaistaa, ovatko sellaiset toisia naisia (tai miehiä) lyttäävät, vähättelevät ja arvostelevat ihmiset feministejä alkuunkaan.
Niin, no "feministit".
Miehet ei todellakaan ole kiltimpiä ja tue naisia enemmän. Miehet valittaa esim täällä kuinka tytöt ei kiinnittäneet mitään huomiota heihin koska eivät olleet suosittuja, kouluaikoina. Jokainen ruma tyttö tietää kuinka sai olla kiitollinen jos vain oman luokan pojat kiusasi eikä koko koulu. Tälläkin palstalla nähdään kuinka todelliset kiusaajat on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehet ovat kiltimpiä ja tukevat naisia enemmän. Nuoret naiset ovat toisia naisia kohtaan ok, mutta vanhemmat ovat myrkyllisiä manipulaattoreita
Miksi minä vihaisin omia tyttäriäni, heidän kavereitaan tai ikätovereitaan? Muistan vallan hyvin, millaista oli olla nuori nainen. Ei se herkkua ollut silloinkaan, nyt meno tuntuu entistä raaemmalta.
Ei se ole kilttiä, että yrittää koko ajan päästä nuoren naisen pöksyihin.
Mene ap lukemaan vaikka tuota ketjua naisesta joka miettii riitaisen parisuhteen tulevaisuutta. Asiallisia ja pohdiskelevia kommentteja paitsi tietysti mieskiusaajan oksennus :
klo 17:16 | 17.1.2017
..
Et omista miestä. Vika on siis yksin sinussa. Sairainta on, että yrität tuhota miehen välit vanhempiinsa.
Mies on onnellisempi ilman psykoa. Oikeastaan kuka tahansa mies siis ilman sinua"
Jokaisella on pakko olla pallo jota heitellä. Kun miehet heittelee heitä, he purkavat sen ainoihin, jotka heitä voisivat kunnioittaa.
Internet on romahduttanut käsityksen miehistä pohjamutiin. Kukapa olisi ikinä voinut kuvitella mitä saastaa ihan liian monen miehen mielestä löytyy. Kiinnostavaa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan kun ne tytöt kasvaa naisiksi jotka ovat nähneet miesten sielun pimeyteen jo nuorina. Käsitys omasta prinssistä joka on luonteeltaan jalo on todellakin historiaa.
Heh, olen keski-ikäinen nainen ja tykkään sovinistivitseistä. Osaan nauraa itselleni.
Mulla on ehdotus mitä jos haukutaan toinen toisemme kilpaa, niin miehet kun naiset, eikun tehän jo teette niin.
Mun mielestä kilttimiehet on naisten pahimpia arvostelijoita.