Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua fistukseen

Luu5
17.01.2017 |

Onko muilla ollut ongelmia fistauksen kanssa emättimeen. Nainen tykkää fistauksesta, mutta nyrkkini tuntuisi olevan liian leveä vaginaan. Sormet saan laitettua sisälle helposti, mutta kun pitäisi alkaa fistaamaan niin nyrkki ei vaan mahdu.
Pitäisikö kokeilla venyttää emätintä niin, että saisi laitettua käden nyrkkiin vasta sisällä?
Miten muut olette hoitaneet fistauksen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta tämä ei onnistu.

Onhan teillä käytössä runsaasti liukkaria? Mulle helpoin asento on takaapäin, mutta jalat enemmän auki kuin pantaessa. Kättä ei viedä nyrkissä sisään, ei mahtuisi mullakaan, vaan sormet supussa - siis kaikki sormet yhteen. Runsaan liukkarin lisäksi pitää olla lämmitelty kunnolla, mielellään yhdyntä ensin ja mun mahdollisimman rento. Ja se eka sisääntulo sattuu mulla vähän, todella vähän, mutta sattuu. Haluaahan nainen tätä? Ja kuuntelet naista?

Vierailija
2/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaa nainen nimenomaan.

Ensiksi olenkin yrittänyt sormia supusss työntää, jossa onnistunkin. Mutta nyrkkiin en saa laitettua. Tuntuu että emätin ei vaan veny tarpeeksi sisälle ja lanion luut siis vaginan ympärillä on se ongelma.

Puolisoni on alle 160cm, että en tiedä vaikuttaako se. Oman kätensä hän saa sisälle kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaa vähän puolenlitran korkkia, eli terävät reunat pois. puolrnlitran, fantapullo on sopiva näin alkuun, täytä se lämpöisellä vedellä ja ujuta se pilluun liukkarin kanssa. Tee runkkausta samanaikaaisesti kun nuolet klitorista, naisesi tulee alta 10 minuutin. Tehkää tätä kerran viikossa ettei tule väljäksi. Seuraavavaihe on litran pullo, kuullostaa järkyttävältä. Jos on posliinipillu pitäis mahtua, tätä naisesi tulee vonkaamaan aika ajoin. Meinaan kokemusta on.

Vierailija
4/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta traktorin takarenkaan sisärengas ja paineilmakompura.

Rullaa sisärengas "kääretortuksi" ja työnnä liukkarin kanssa sisään. Jätä venttiili ulkopuolelle. Hieroo kivasti klittaa samalla kun alat täyttämään sisärengasta paineilmalla. :)

Vierailija
5/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen käsi on varmasti pienempi. Miehen nyrkki ei mene mun sisään, tuossa supussakin tuntuu ihan alussa pieni kipu, mutta sitten tulee ihan älytön hyvän olon tunne.

Vierailija
6/12 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onnistuin saamaan nyrkin liukkarin kanssa sisälle. Aloitin varovasti sormia lisäten ja lopuksi pääsin fistaamaan kunnolla koko nyrkillä liukkarin kanssa. Sisällä pyörittäessäni nainen tunsi jonkin verran kipua tietyssä kulmassa mutta pystyi hallitsemaan sen. Oli myös kiva nussia ihan peniksellä tämän jälkeen. Tuntui kun olisi käynyt vieraissa kun vagina on niin löysä aluksi.

Vierailija
7/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinne menee, kärsivällisyyttä, liukkaria tai ceridal öljyä ja voimaa!

Naisen pitää rentouttaa vagina, sitten kun eka kerran plumsahtaa koko nyrkki niin ei mitään hätää. 

Meillä harrastettu fistingia kohta 15 vuotta ja helposti menee 2 nyrkkiä, siis mieheni kaksi nyrkkiä.

Vierailija
8/12 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista naista olekaan jolle ei mahtuisi käsi emättimeen.

Tekniikka on yksinkertainen, lämmittely, venyttely ja paljon liukkaria pitää olla.

Minulla on onnistunut kaikkien kumppanien ja lyhyidenkin tuttavuuksien kanssa.

M. 46

Vierailija
9/12 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisään ei ainakaan mahdu miehen käsi sitten millään. Tai ehkä mahtuis, mutta ensin alkaa sattumaan sen verran paljon että ei tee mieli jatkaa yrittämistä. Kokeiltu on monet kerrat :( että se on täysin mahdollista että kaikille ei vaan mahdu.

Vierailija
10/12 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus.. tiettekö miten hullulta tää kuulostaa mun mielestä! Ikinä kuullutkaan mistään että NYRKKI pimppiin. Miksi?

Luulin täydeksi trolliksi ja vähän naureskelinkin vastauksille. Mutta google kertoo että tää onkin oikea asia. Oon vähän järkyttynyt.

Vierailija
11/12 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ssattana.

Kai provo ymmärtää, että omaa nyrkkiä ei saa omaan emättimeen,  käsivarsi kun ei taivu niin.

Vierailija
12/12 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka fistaus tarkoittaa nyrkkinaintia, ei tarkoitus ole työntää nyrkissä olevaa kättä pimpsaan tai pyllyyn. Käsi pitää laittaa suppuun ns. joutsenasentoon, silloin se on helpoin saada sisään reikään. Liukkaria tarvitaan todella paljon ja öljypohjaisten luisto säilyy parhaiten. Ottajan pitää olla kunnolla kiihottunut, jotta reikä venyy ilman vaurioita ja koko ajan pitää edetä ottajan tahtiin. Harvoin koko käsi menee ekalla tai edes viidennellä kerralla sisään, mutta harjoitus auttaa. Meillä ainakin puoliso on saanut räjähtävän orgasmin joka kerta ennen kuin olen saanut koko käden sisään pyllyyn tai pimpsaan ja sen jälkeen hän on halunnut heti käden sijaan kullia sisäänsä. Mutta uskoisin että vielä päästään maaliin, kunhan olisi joskus rauha harrastaa seksiä. Lapsiperheessä sitä ei yleensä ole, varsinkaan kun lapset ovat yhä kotona. Lauantaina oli viisi sormea rystysiin saakka puolison pimpsassa, kun saunan jälkeen mökillä takkatulen ääressä touhuttiin ja jälleen seuraus oli valtaisa laukeaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi