Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen töitä kotona - hukkasin taas päivän palstalla!

Vierailija
17.01.2017 |

Olen yrittäjä joten olen vastuussa vain itselleni, mutta hirveä syyllisyys vaivaa silti kun tiedän loppukuusta pakertavani hiki hatussa töiden parissa yömyöhään, että saan kaiken ajoissa tehtyä... Ja nyt olen tosiaan hukannut kokonaisen päivän palstalla, apua. Tilannetta ei voi enää korjata koska lähden ihan juuri hakemaan lapset hoidosta, joten töitä ei ehdi enää tälle päivälle edes aloittaa.

Hävettää kun mietin, mitä kaikkea hyödyllistä olisin voinut tehdä tämän n. 7h aikana. Jos en töitä niin edes kotitöitä...

Lähteekö muilla joskus palstailu lapasesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pienen vauvan kanssa kotona, mutta huono omatunto vaivaa, kun tuntikausia hurahtaa netissä. Pitää vain päättää huomenna, että ei avaa palstaa ollenkaan.

Vierailija
2/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajanhukkaa. Olin hetken palstadieetillä ja nyt taas roikutaan. Pitää sitten mennä vielä vastaileen -> kierre on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... auttaisiko jos laatisit sellaisen lukujärjestyksen, johon kirjaat tunnit ja sitoudut noudattamaan sitä. :)

Vierailija
4/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko netin ottaa pois päältä vaikka kolmeksi tunniksi aamulla? Pystyykö työt tekemään ilman nettiä? Sitten saat tunnin olla palstalla?

Vierailija
5/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko netin ottaa pois päältä vaikka kolmeksi tunniksi aamulla? Pystyykö työt tekemään ilman nettiä? Sitten saat tunnin olla palstalla?

Ei valitettavasti onnistu :( Eikä minulla muutenkaan ole ajankäytön ongelmia, ellei lasketa näitä päiviä jolloin jumahdan palstalle kokonaan... Kyse on enemmänkin riippuvuudesta kuin sijaistoiminnosta. Ap

Vierailija
6/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi kuin AP: työpäivän lisäksi hukkasin illankin täällä...

Vierailija
7/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vain työhuone. Työhuoneessa oli kielto tehdä työaikana muuta kuin työasioita. Olin siis esimiehenäni ankara itselleni. Nyt jos aloittaisin uudelleen, tekisin tuntikortit ihan kuin palkkatyössäni nykyään teen. Se auttaisi paljon, motivoisi kun itselleen ei ilkeäisi näyttää tuntikorttia, missä ei ole töitä tehtynä. Itsekontrollin puute oli kuitenkin toinen syy siihen, että hakeuduin palkkatöihin. Toinen se, että en saanut ihmisiltä työrauhaa, koska olin "vain kotona".