Marja Hintikka - ansaitsiko Venlan?
Marja Hintikka sai Kultaisen Venlan. Olen tässä nyt miettinyt, että menikö oikeaan osoitteeseen. Mitä te olette mieltä?
Kommentit (28)
Meni oikeaan osoitteeseen. Hyvä ohjelma ja aihepiirit keskustelun ja tarkastelun keskiössä. Juontajaa en glorifioisi. Sitä vain ihmettelen, missä se ohjelmaan osallistunut mies oli kun Jenny Lehtinen kuitenkin oli Hintikan mukana gaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Meni oikeaan osoitteeseen. Hyvä ohjelma ja aihepiirit keskustelun ja tarkastelun keskiössä. Juontajaa en glorifioisi. Sitä vain ihmettelen, missä se ohjelmaan osallistunut mies oli kun Jenny Lehtinen kuitenkin oli Hintikan mukana gaalassa.
Sovinistisika ei vaivautunut, koska ei itse voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä? En kyllä saanut kyseisetä henkilöstä mainitsemaasi kuvaa, päinvastoin hyvin tasa-arvoa kannattavan!
Ei ainakaan siitä kamalasta tunnarista radiossa,jossa rääkyy nimeään ilmoille eetteriin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä? En kyllä saanut kyseisetä henkilöstä mainitsemaasi kuvaa, päinvastoin hyvin tasa-arvoa kannattavan!
Miksi ohjelmassa on kaksi naista, mutta vain yksi mies? Tasa-arvovaltuutettu haloo!
Vakavammin puhuen, toimmittajissa, joiden työ on varsin mukavaa, helppoa ja hyvin palkattua, näyttäisi kohta olevan yksinomaan vain naisia. Ei liene kuitenkaan tasa-arvo-ongelma? Mutta se on, jos miehiä on enemmän pörssiyhtiöiden hallituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sekoilette? Palkinto tuli koko kokonaisuudelle, ei Hintikalle yksin! Ja jostain luin, että se mies jäi hoitovapaalle ja oli jossain perhelomalla. Ottakaa nyt hyvät ihmiset selvää ennenkö alatte haukkua!
Maria Veitola olisi pessyt mennen tullen Hintikan jollei olisi suostunut ohjelmaan jossa oli tämä Empuske, kokenut toimittaja (menikö titteli oikein?) sekä tätä Roope koiraa (menikö titteli oikein? eikös sillä ole joku musiikillinen koirat juttu ja hyökkäili/haukkui kutsuvieraansa)
Tietenkin hänellä on vastustajia ja niin kuuluu erinomaisella, persoonallisella toimittajalla ollakin. Itse pidän kovasti Veitolan ohjelmista. Sitä kolmenpekkaa ohjelmaa olen katsonut 0 jaksoa. Maria Veitola vaihda toiselle kanavalle, jollei sinua osata arvostaa nykyisellä kanavalla.
Olihan tuo vitsi? Parodiaa?
1. Mitään patriarkaattia ei ole länsimaissa olemassa. Kyse on feministien salaliittoteoriasta.
2. Hintikka itse tuo koko ajan esiin äitiyttään