Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Hintikka - ansaitsiko Venlan?

Riikkis
17.01.2017 |

Marja Hintikka sai Kultaisen Venlan. Olen tässä nyt miettinyt, että menikö oikeaan osoitteeseen. Mitä te olette mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Merao kirjoitti:

Kun nainen palkitaan tämän tekemästä työstä, media korostaa tämän olevan äiti.

Patriarkaatti pitää yllä käsitystä, että äiti ei koskaan voi olla mitään muuta kuin äiti.

Olihan tuo vitsi? Parodiaa?

1. Mitään patriarkaattia ei ole länsimaissa olemassa. Kyse on feministien salaliittoteoriasta.

2. Hintikka itse tuo koko ajan esiin äitiyttään

Vierailija
22/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni oikeaan osoitteeseen. Hyvä ohjelma ja aihepiirit keskustelun ja tarkastelun keskiössä. Juontajaa en glorifioisi. Sitä vain ihmettelen, missä se ohjelmaan osallistunut mies oli kun Jenny Lehtinen kuitenkin oli Hintikan mukana gaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni oikeaan osoitteeseen. Hyvä ohjelma ja aihepiirit keskustelun ja tarkastelun keskiössä. Juontajaa en glorifioisi. Sitä vain ihmettelen, missä se ohjelmaan osallistunut mies oli kun Jenny Lehtinen kuitenkin oli Hintikan mukana gaalassa.

Sovinistisika ei vaivautunut, koska ei itse voittanut.

Vierailija
24/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? En kyllä saanut kyseisetä henkilöstä mainitsemaasi kuvaa, päinvastoin hyvin tasa-arvoa kannattavan!

Vierailija
25/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan siitä kamalasta tunnarista radiossa,jossa rääkyy nimeään ilmoille eetteriin ...

Vierailija
26/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? En kyllä saanut kyseisetä henkilöstä mainitsemaasi kuvaa, päinvastoin hyvin tasa-arvoa kannattavan!

Miksi ohjelmassa on kaksi naista, mutta vain yksi mies? Tasa-arvovaltuutettu haloo!

Vakavammin puhuen, toimmittajissa, joiden työ on varsin mukavaa, helppoa ja hyvin palkattua, näyttäisi kohta olevan yksinomaan vain naisia. Ei liene kuitenkaan tasa-arvo-ongelma? Mutta se on, jos miehiä on enemmän pörssiyhtiöiden hallituksissa.

Vierailija
27/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sekoilette? Palkinto tuli koko kokonaisuudelle, ei Hintikalle yksin! Ja jostain luin, että se mies jäi hoitovapaalle ja oli jossain perhelomalla. Ottakaa nyt hyvät ihmiset selvää ennenkö alatte haukkua!

Vierailija
28/28 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola olisi pessyt mennen tullen Hintikan jollei olisi suostunut ohjelmaan jossa oli tämä Empuske, kokenut toimittaja (menikö titteli oikein?) sekä tätä Roope koiraa (menikö titteli oikein? eikös sillä ole joku musiikillinen koirat juttu ja hyökkäili/haukkui kutsuvieraansa) 

Tietenkin hänellä on vastustajia ja niin kuuluu erinomaisella, persoonallisella toimittajalla ollakin.   Itse pidän kovasti Veitolan ohjelmista.  Sitä kolmenpekkaa ohjelmaa olen katsonut 0 jaksoa.                     Maria Veitola vaihda toiselle kanavalle, jollei sinua osata arvostaa nykyisellä kanavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme